Wie weet er een speen voor de fles die goed is tegen veel lucht in de buik??

hallo, ik heb als groepsleidster gewerkt en ook verschillende kinderen gezien met dit probleem. een ouder had daar wat op gevonden de play tex speen.||(komt uit amerika en zwitserland)  ideaal als je het mij vraagt. heb menig ouder er al mee geholpen. succes!

ik had de difrax fles met een kruitvat speen maatje 1. vera had ook weg last van krampjes omdat ze de fles binnen 10 minuten leeg dronk. ik ben overgegaan op de avent fles en dan ook maatje 1 van de speen. nu doet ze er 15/20 minuten over de fles en heeft ze geen last meer van krampjes.

hoi inge mijn dochtertje spuugde ook heel veel en ik kreeg het advies om er nutriton [johannesbroodpitmeel]  bij de fles te doen tegen het spugen en dat hielp perfect ook de krampje etc werden minder soms had ze wel 10/12 keer de hik op een dag en nu is het over mandy is nu 3 maanden en ik gebruik ook voeding tegen spugen en krampjes
friso comfort

Bedankt weer voor alle tips! We gebruiken inmiddels de Bfree flessen. Alleen.....ze krijst nog steeds. Daarom vandaag naar Hengelo gereden voor een flesje sab simplex. Hopenlijk geeft dit resultaat!!

Jessica, ik ben bevallen in het WKZ maar de naam Teddy zegt me niks. Ken jij mij dan?

x ing

Terug
Bovenaan