A
Anoniem
Guest
Hoi,
Ik ben jerney 23 jaar mama van Mellanie 4 jaar en zwanger van onze 2de.
Omdat ik in februari dit jaar een miskraam heb gehad met 12wk, en daarna meteen weer zwanger was. ben ik al die tijd bang geweest dat het niet goed zou gaan.
ik heb vorige week mijn 20wk echo gehad en alles was gelukkig goed en we krijgen een zoontje.
Nou heb ik eigenlijk pas gewacht tot ik echt zeker wist dat alles goed zat en dus nog niks geregeld.
Nu zat ik op de site van mijn zorgverzekering (unive) te kijken
maar nou krijg ik geen kraampakket en je hebt maar recht op 44 uur verdeeld over 8 dagen en een eigenbijdrage van 3,50 euro per uur.
ik vind dit echt belagelijk betaal maandelijks al bij 100 euro voor die verzekering en dan krijg je nog niks.
Nou is mijn vraag ook is het eigenlijk verplicht om een kraamhulp te nemen?
Heeft iemand daar ervaring mee?
Nou ik hoor het wel.
groetjes jerney 21wk
Ik ben jerney 23 jaar mama van Mellanie 4 jaar en zwanger van onze 2de.
Omdat ik in februari dit jaar een miskraam heb gehad met 12wk, en daarna meteen weer zwanger was. ben ik al die tijd bang geweest dat het niet goed zou gaan.
ik heb vorige week mijn 20wk echo gehad en alles was gelukkig goed en we krijgen een zoontje.
Nou heb ik eigenlijk pas gewacht tot ik echt zeker wist dat alles goed zat en dus nog niks geregeld.
Nu zat ik op de site van mijn zorgverzekering (unive) te kijken
maar nou krijg ik geen kraampakket en je hebt maar recht op 44 uur verdeeld over 8 dagen en een eigenbijdrage van 3,50 euro per uur.
ik vind dit echt belagelijk betaal maandelijks al bij 100 euro voor die verzekering en dan krijg je nog niks.
Nou is mijn vraag ook is het eigenlijk verplicht om een kraamhulp te nemen?
Heeft iemand daar ervaring mee?
Nou ik hoor het wel.
groetjes jerney 21wk