Wie weet iets leuks voor een huwelijk?

Ik hou heel erg van koken en mijn man van eten.
Mijn familie had geregeld dat iedereen een a4-tje mee nam met een recept (met persoonlijke tekst of foto ofzo). Dit is later in een receptenboek gekomen. Erg leuk!

Vrienden van ons houden heel erg van pannenkoeken, de vraag van de familie van hun was dan ook om een pannenkoekenmix te halen en daar een eigen etiket bij te maken.

Als kado hebben wij van mijn zusje een serviesje gekregen en daar heeft ze zelf met zo'n speciale verf/pen een trouwservies van gemaakt. Bijv op de kopjes: huwelijkgeluk en op de borden geluk voor 2. Ik vond dit een heel mooi en speciaal kado. Als we dan weer een jaar getrouwd zijn, eten we van dit servies (is trouwens een ontbijtservies).

Succes en veel plezier met bedenken/maken etc

Vorige week is mijn broer(tje) getrouwd. Ik heb de meiden een champagne glas laten beschilderen met van glas/porcelein stiften. Daarna heb ik er een gelkaars in gemaakt, dat bleek trouwens helemaal niet zo moeilijk te zijn. Maar onderin het glas wat sierzand of schelpjes met een waxinelichtje is ook leuk. Op de voet van het glas had ik gefeliciteerd van Emma/Renske geschreven. Ingepakt in foliepapier met een flinke strik.
Op een andere bruiloft werd gevraagd of iedereen een fles wijn wilde meenemen en daar zelf een etiket voor te maken.

hey,
toen wij getrouwd zijn heeft mijn broer een passpiegel gemaakt. Hij had de trouwkaart erin verwerkt en daar hebben de avondgasten hun namen opgezet.
De namen staan soms in de weg om goed te kunnen zien of je kleren goed zitten (ha ha), maar het is wel een leuk aandenken
groetjes annelies

toen wij 3jaar geleden getrouwd zijn heeft mijn broertje een lijst gemaakt en iedereen die binnen kwam moest even achter de lijst staan om een foto te laten nemen.
dit hebben we later in een mapje gekregen en is een leuke herinnering wie er allemal waren.

Hey Nemo, Hoe is het afgelopen? Allemaal leuke tips zie ik. Ik zal de pagina opslaan en wie weet pas ik het toe wanneer mijn broer of zus zal trouwen. Bij ons in de familie krijgen de koppels standaard gouden setjes, omdat diamanten en goud gewaardeerd worden. De tips zal ik toepassen om het feestje memoriable te maken.

Terug
Bovenaan