Wie weet leuke manieren om te vertellen dat je zwanger bent

Hallo,

Ik heb mijn ouders en schoonouders gebeld en zei dat Mendy (mijn dochter van 2 1/2) iets wilde vertellen. Gaf mijn dochter aan de lijn en ze zei dan: broertje of zusje! Het duurde even voor ze het snapten en goed verstonden maar ze vonden het erg leuk!

Groetjes Suzan

Hoi,
wij hebben het onze ouders vrij direct verteld.
Ik had in een kaart een rijstekorrel geplakt en eronder geschreven: "Hallo opa en oma, ik ben nu ongeveer zo groot" Daaronder groetjes Edwin, Simone en  ?

Ze vonden het heel leuk.
Dit kan natuurlijk niet meer bij jou omdat jouw kindje al wat groter is, maar wilde het toch even met jullie delen.

Liefs Simone

Hoi,

Onze manier sloeg ook in als een bom. We hadden een extra foto'tje gevraagd bij de echo en dat in een kaart geplakt. Daaronder geschreven: Gefeliciteerd! Dit is de eerste foto van jullie nieuwe kleinkind!

Bij anderen gaven we een fotoboek van onze vakantie met als eerste foto de echo er los ingestopt. Deed het ook prima, waterlanders gegarandeerd!

Veel plezier met vertellen (hou kleenex bij de hand )

Groetjes
VB

Wij hebben bij de eerste het boekje "opa en oma Pluis" van Nijntje aan de aanstaande opa's en oma's gegeven. Beide opa's en oma's werden voor het eerst grootouders.

Hallo allemaal.

Bedankt voor de leuke reacties!!!!!
Hebben gisteravond de echo gehad. Blijk 9 weken te zijn i.p.v. 10.
Het wachten om te vertellen duurt dus nog 1 week extra.
Wat is het toch weer fijn om op de echo het hartje te zien kloppen. Was de eerste keer dat ik leven zag.
Bij de eerst van ons vond ik dit ook al zo fijn. Toch een beetje een bevestiging dat er wat in je leeft. Ongelooflijk Prachtig.

Iedereen veel succes met de zwangerschap
of de al geboren kindjes.

groetjes nicole

Hoiiiiiiiiiii   Wij moeten het ook nog vertellen en we dachten om met de opa's en oma's uiteten te gaan. En dan geeft de ober voor het hoofdgerecht de opa's en oma's en lieve kaart met gefeliciteerd!! er is een kleinkind op komst!! erop.
liefs

Wij hebben  voor beide opa's en oma's een fotoalbumpje gemaakt met daarin de eerste foto van de echo en er bij gezet "voor opa en oma, mijn eerste foto". Dit ingepakt en gewoon kado gegeven.
Erg leuk. De volgende foto's van de echo's zitten er nu weer achter.
Groetjes V.

quote: Marlies2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-08-2006 10:38:30'));

Wij hebben bij de eerste het boekje "opa en oma Pluis" van Nijntje aan de aanstaande opa's en oma's gegeven. Beide opa's en oma's werden voor het eerst grootouders.

wat leuk: die kregen wij juist als kadootje van mijn ouders nadat we het verteld hadden, maar dan in het fries: pake en beppe pluis. heel schattig.
greet

Terug
Bovenaan