wie weet raad

A

Anoniem

Guest
ik ben 20 weken en 4 dagen zwanger
heb al twee dagen erge pijn in me onderrug en en branderig gevoel aan de onderkant maar niet bij het plassen
kan niet slapen en voel de kleine ook al niet vanaf zondag zou ik blaasontsteking kunnen hebben en daardoor geen bweging meer voelen
ga straks even me urine checken heb nog nier de verloskundige gebeld
groetjes

hoi marian,

als je al sinds zondag de baby niet meer voelt zou ik inderdaad maar gelijk naar de vk gaan.

ik hoop dat je dat ook gelijk gaat doen en houd ons op de hoogte.

groetjes tineke

quote: tineke240 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-03-2008 09:51:21'));

hoi romy,
als je al sinds zondag de baby niet meer voelt zou ik inderdaad maar gelijk naar de vk gaan.

ik hoop dat je dat ook gelijk gaat doen en houd ons op de hoogte.

groetjes tineke

En... bij VK geweest? Hopelijk is alles ok met jullie kleintje en komt buikpijn idd door blaasontsteking. Deze uit zich tijdens de zwangerschap veelal anders!
We duimen voor je, groetjes mira

ben nog niet bij de vk geweest maar moet zo de huisarts bellen vor de uitslag van me urine en als die goed is ga ik meteen even de vk bellen
maar heb vanochtend even gelegen en voelde de kleine betje bewegen alleen heel zachtjes niet zoals altijd ik hou jullie op de hoogte en heel erg bedankt voor de reaties

Gelukkig!!!! Dat haalt al hoop stress en onzekerheid weg he!
Sterkte met wachten op uitslag!
Groetjes mira

ze kunnen alleen een lichte onsteking vinden in me urine krijg wel een kuurtjemaar vraag me af of het verstandig is om te nemen aangzien ze geen duidelijke blaasonsteking kunnen zien
las net iets over bekkenklachten en daar lees ik ook over pijn inde rug enzo en ook dat je urine verliest laatst had ik het heel erg dus mischien heeft het daar ook mee te maken alleen vraag ik me af of dat nu al kan last van je bekken heb helemaal  nog geen grote buik heb donderdag de 20 weken echo mishien kunnen hun er wat over zeggen  

Terug
Bovenaan