wie weet raad

Hoi Romy,

Ik ben zelf nog lang niet zo ver als jij (10 weken), maar volgens mij is het niet zo heel gek als je als je je kindje net voelt bewegen dat je het daarna weer een paar weken niet voelt en daarna weer wel. Bekkenklachten kun je de hele zwangerschap hebben, ze hebben in het begin een andere oorzaak dan aan het einde maar zijn niet minder pijnlijk! Ik loop zelf vanaf zeven weken met een band rond mijn bekken vanwege bandenpijn, dat is erg vroeg, maar de fysio was het vaker tegengekomen.

Veel sterkte ermee!

Groetjes,

Zeeuws Meisje

Hoi Romy,

Tot de 27 of 30 week kan het voorkomen dat je je kindje een paar dagen niet voelt.
Dit omdat je kleine nog alle ruimte heeft en dus net zo ligt dat jij de bewegingen niet voelt.
Bekkenklachten kan al heel vroeg in de zwangerschap voorkomen. Ikzelf had het met 14 weken. Echt geen pretje, maar met een bekkenband goed te doen. Neem dan ook contact op met een fysio, want met oefeningen kan je veel pijn weg nemen.
Doe lopen, zitten, staan en liggen zoveel mogelijk afwisselen.
En wat dat kuurtje betreft. Persoonlijk zou ik het wel doen. Want je hoeft geen pijn te voelen, maar daarmee kan je blaasontsteking wel verergeren.
Vraag alleen wel of dit kuurtje gescfhikt is voor zwangeren. Durf je het toch nog niet aan, laat je urine dan volgende week nog eens testen, dan zien ze allicht al meer.
Sterkte ermee.

Liefs Reneke
38+1

bedankt voor de reacties
de kleine ligt natuurlijk elke keer anders en heeft natuurlijk geneog ruimte dat ik het niet elke keer voel maar met die klachten er bij raak je weer in paniek dan he haha
heb nog steeds pijn maar ben aan de kuur begonnen en doe rustig aan en ga maar even niet sporten
morgen een eho dus dat is ook wel fijn
groetjes

Terug
Bovenaan