Wie weet raad

Hoi,

Ik heb op 26 december een (spontane) miskraam gehad. Ik was ruim 8 weken zwanger. Vandaag is het precies 6 weken geleden. Ik had verwacht dat ik al wel weer een menstruatie zou krijgen, maar niet dus. Wie weet hoeveel weken er ongeveer tussen zitten.
En ik test ook nog steeds positief met een zwangerschapstest, vreemd he

En zolang de test nog positief is kun je dan wel of niet zwanger raken?

Heeft iemand hier ervaring mee.
 Graag hoor ik van jullie

Mira

Hoi Mira,

Wat ingewikkeld zeg met die test. Zou het kunnen dat je weer zwanger bent???
Ze zeggen dat de test een tijd positief blijft, maar 6 weken klinkt wel lang.
Ik ben zelf na mijn miskraam na 4 weken weer ongesteld geworden. Bij sommigen duurt het overigens veel langer hoor, dus dat zegt op zich niks.

Je zou de verloskundige even kunnen bellen en vragen hoe het zit

succes

groetjes Empe

Hoi Mira,

Misschien moet je even laten checken of je baarmoeder goed schoon is.
Als er namelijk iets is blijven zitten, word je niet ongesteld. Je kan
dan tussentijds steeds wat bloedverlies hebben, maar dat hoeft niet.
Even laten checken dus...

Ik vind het heel jammer voor je dat je zwangerschap in een mk geëindigd is. Ik wens je dan ook veel sterkte toe.

(Mijn mk is inmiddels alweer bijna 1,5 jaar geleden, maar soms kijk ik
hier nog wel eens. Inmiddels ben ik wel moeder geworden van een 2ling!!
Het kan dus raar lopen!!) Kop op, hé?

Liefs van Sisi.

Hoi Mira,

Ik zou inderdaad ook even een echo laten maken.
Je zou weer zwanger kunnen zijn want dat is bij mij ook gebeurd. Weliswaar heb ik een curretage gehad maar volgens mij maakt dat niet zoveel uit.
Het zou inderdaad ook kunnen zijn dat niet alles is afgevloeid.
En echo kan duidelijkheid geven dus twijfel niet en neem gewoon contact op met je verloskundige.

Succes!

Maike

Hallo Mira

Ik ben op 29 december gecurreteerd en 25 januari weer ongesteld geworden. Bij mij was alles dus direct weer volgens schema. Misschien duurt het bij jou gewoon langer of misschien ben je al weer zwanger.
Als ik jou was zou ik even naar je huisarts of verloskundige gaan. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Hou je ons op de hoogte?

Gr. Zevra

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb gister toch maar de verloskundige en huisarts gebeld. Moet a.s. maandag naar huisarts toe, had die namelijk het eerst gebeld, omdat ik mij lichamelijk ook nog niet 100% voel. Maar ze dachten beiden dat er misschien toch wat weefsel is achter gebleven, maar bloed al 4 weken niks meer.
En waarschijnlijk word ik dan doorverwezen naar een gyn. en word er een echo gemaakt.

Maar kan ik dan alweer zwanger zijn?

Ik weet het echt niet meer.
Heb vandaag weer getest en is nog steeds duidelijk positief

Jullie horen wel hoe het afloopt

weet je wat ik ook wel eens denk misschien dom hoor, maar straks was ik zwanger van een tweeling, waarvan ik er een ben verloren. Maar dat   zal ook wel niet want ik heb met ong 7 weken een echo gehad en toen zagen we maar een kloppend hartje.
Maar dit gevoel heb ik eigenlijk al best wel een tijdje, tenminste denk er soms gewoon aan. En dit komt mede doordat ik me nog steeds zo anders voel en 3 kilo ben gegroeid (waar ik minder blij mee ben).
Maar goed wilde dit even delen met jullie

Gr van Mira

Hoi Mira,
is echt niet dom wat je denkt/ hoopt!!. Als er 1 kloppend hartje wordt gezien wordt er soms niet goed verder gekeken en heeft misschien wel nog een vruchtzakje gezeten!. ik hoop het voor je dat de echo misschien wel iets heel moois laat zien. je test had echt allang neg moeten zijn, en daar je geen bloedverlies meer hebt lijkt het mij onwaarschijnlijk dat er nog placentaresten in de baarmoeder zitten  ( dat is de enige andere optie),
veel succes
groetjes Roos

Terug
Bovenaan