Wie weet raad

Het lijkt mij ook heel raar dat er nog placentaresten zitten.
Ik had na mijn afgebroken zwangerschap nog last van placentaresten, we hadden de hoop dat die er na een menstruatie uit zouden komen, helaas kwam mijn menstruatie niet opgang en was ik er zat van en ben 10 en halve week na die tijd nog gecurreteerd.

maar ik heb wel die 10 weken bloedverlies gehouden, met stolsels en de hele rambam.

Je kan idd wel zwanger zijn, je eisprong is toch eerder dan je menstruatie, dus als je met je eisprong bevrucht bent, dan word je niet meer ongi, en test je positief.
Het kan idd ook een tweeling zijn, als ze met 7 weken 1 hartje zagen kloppen dan kan het zijn dat het andere vruchtje al overleden was.

Maar heel goed dat je een echo laat maken, dan heb je gewoon alle zekerheid.

Liefs Randy

Hoi Mira,

Ik was even benieuwd hoe het met je is, lees nu dat je maandag een echo
krijgt. Tja, dat er 1 van een 2ling kan zijn blijven zitten...dat is
natuurlijk ook goed mogelijk!! Had ik niet aan gedacht, hoewel ik
meerdere stellen ken die dat is overkomen. Ik zal voor je duimen, meid!!

Groet, sisi.

Hoi allemaal,

Wat fijn dat iedereen zo met me meeleeft, dat doet me erg goed.

Ik ben vanmorgen naar de ha geweest en daar heb ik mijn verhaal gedaan. Ze heeft me doorverwezen naar de gyn, waar ik morgenvroeg om half 9 al gelijk terecht kan. Ik krijg dan een inwendige echo, zodat ze alles goed kunnen zien. Dit vind ik wat minder, maar goed ik heb het al vaker gehad en weet dat het dus niet zo veel voorstelt.
Wel heeft de ha nog even geprobeerd om de grootte van mijn baarmoeder te voelen, en volgens haar was die niet echt vergroot.
Er zijn nu gewoon waarschijnlijk 2 mogelijkheden waardoor de zw. test nog steeds positief is (heb vanmorgen na 7 weken weer posi getest). Of ik ben weer zwanger, wat ik zelf wel hoop maar niet denk, of er zitten nog resten van de miskraam in mijn baarmoeder, wat ik eigenlijk ook niet denk, maar wat waarschijnlijk wel zo is.

Nou ja mijn lichaam zit gewoon vreemd in elkaar. Voor degene die dat nog niet weten heb ik ook een 'geschiedenis'. In 2004 ben ik bevallen van mijn eerste zoontje, hij is levenloos ter wereld gekomen na 34 weken zwangerschap. En mijn tweede zoon is met 26 weken al geboren. Hij is nu gelukkig een gezonde peuter van bijna 2.
En nu dus die miskraam op tweede kerstdag.....

Goed ik hou jullie op de hoogte

Liefs van Mira

Terug
Bovenaan