WIE WEET WAT DIE ZEURENDE SOMS MENTRUATIEPIJN IS(ALTHANS HET LIJKT EROP)???

Hai,

Ik heb ook last van krampen. Ben nu 7w en 3 d zwanger en heel af en toe last.
Met name als ik me eigen iets te druk  maak. Vannacht werd ik er ook wakker van had ik ineens last. De weken hiervoor toen ik aan het werk was had ik er meer last van maar nu ik vakantie heb en veel rust bijna niet meer.

Ik las bij el-21 dat het of een goed teken of slecht teken kon zijn!? Volgens mij groeit je baarmoeder toch, Je moet wel uitkijken natuurlijk maar zolandje geen bloed verliest?

Nog 7 dagen en dan gelukkig 1e termijnecho. Heb wel een goed gevoel erover.

Succes

Ik heb eergisteren ontdekt dat ik zwanger ben en heb ook al ruim een week last van een menstuatieachtige pijn onder in mijn buik (heel regelmatig op de dag). Ik zat dus maar steeds te wachten tot ik ongesteld werd. Maar omdat ik ook steeds misselijk ben toch maar een test gedaan en die was positief!!!!! Mijn zusje heeft 3 maanden last gehad van die buikkrampen en heeft een mooie gezonde dochter gekregen, maar toch ben ik ook wel steeds bang dat het niet goed is... Ik gebruikte al een tijd hormonen om zwanger te worden en merk dat ik het zo moeilijk kan geloven dat ik echt zwanger ben!
In ieder geval fijn te lezen dat er meer mensen zijn, geniet van jullie zwangerschap, dat begin ik ook een beetje te doen

ik heb dit ook en denk dat het niets voorsteld omdat ik al3 mk heb gehad en niet dit gevoel erbij

Terug
Bovenaan