wie weet wat ik nog kan doen?

Het blijft zoeken, toch? Het is maar net waar je kind het lekker op doet en als je iets gevonden hebt dat werkt, gewoon lekker zo houden. Ons meisje komt nu wel iedere 4 uur en ik moet zeggen dat ik dat heerlijk rustgevend vind. Vooral 's nachts! Maar die methode van het cb is inderdaad niets, zeg...arme kleintjes!

Goh, bedankt zeg voor al die tips, ik geef chris gewoon maar eten als ik denk dat ie nog meer honger heeft en die bakerzak daar ga ik gelijk es even achteraan.
Wat ben ik blij met dit forum, voel me alweer stukken beter.

hoi even voorstellen ,ik ben Marco trotse vader van een mooie dochter .
ik had het verhaal gelezen ,ik ben nog maar vers vader ,maar ik las dat je regelmatig je kind bij jullie in bed legt omdat ze anders niet in slaap komt .
dat is echter niet verstandig want daar wenne ze heel snel aan en afleren is moeilijker .
dat de kleine moeilijk in slaap komt kan veel verschillende oorzaken hebben .
ik lees nergens iets over buikkrampjes ,ademhaling of ze rustig ligt of juist onrustig .
bij onze dochter deden wij het ook verkeert ,het is onze eerste logish toch?
maar zelf ben ik een beetje bezig met kruiden en eterishe olieen .
simpel voorbeeld is venkel tegen buikkrampjes .
teatree voor de ademhaling en zo kun je nog uren door gaan .
maar het belangrijkste is wel dat je niet te snel de kleine laat wennen aan huilen is knuffelen .
wel heel moeilijk !
maar informeer eens bij een erkende kruidenwinkel daar hebben ze heel veel info over en baby's en moeders .
misschien is het een andere hoek waar je nog niet hebt gezocht .
bij ons heeft het weer heerlijke nachtrusten voortgebracht .
en veel sterkte

Terug
Bovenaan