wie weet...

A

Anoniem

Guest
een osteopaat, magnetizeur oid in de regio rotterdam die ons kan helpen.
Het is weer helemaal mis met het slapen van yoëll.
Hij gaat naar bed, valt in slaap en ipv dat hij om 2 uur komt, begint het om 22 uur.
Gister van 22 tot 2 met hem opgezeten, om half 3 is hij in slaap gevallen en hebben hem in bed gelegd. Na 15minuten begon hij weer.
Vanmorgen om half 7 was hij weer wakker.
Neusspray helpt (naar ons idee) niet echt, we smeren luuf, muziekje aan, lampje aan, gordijnen stukje open, deur open, wat drinken als hij wakker wordt.....
Niets maar ook niets helpt.........

Pauline

Ow Pauline, om wanhopig van te worden dus!! Ikkan je niet helpen aan een naam of adres, maar bel je zorgverzekeraar eens, zij kunnen je vast helpen (en wie weet vergoeden ze het ook nog)....

Wil je in ieder geval heel veel sterkte toewensen en weet dat het over gaat, alleen kan niemand je vertellen wanneer....

Groetjes
Susan mv Gijs en Sophie

Hoi Paulien,

Ik geloof dat je probleem serieus is, dat vooropgesteld, maar heb je ook al eens geprobeerd om zijn bedje ergens anders in zijn kamertje te zetten. Het is niet dat ik altijd geloof in de onverklaarbare dingen van het leven, maar sommige mensen slapen heel slecht als er een zogenaamde waterader door het huis loopt. Ik heb ooit verhalen gehoord van dergelijke verhalen, waarbij ze inderdaad het bed anders hebben neer gezet en het probleem over was.

Het is altijd het proberen waard, niet waar! En verder hoop ik dat je snel een oplossing zult vinden voor dit probleem, want dit houden jullie niet vol!!

Groetjes Fonske.

Hoi Pauline

Wij hebben dit met onze oudste ook gehad.
Het bleek bij hem een stukje veiligheid te zijn. Hij moest ons zien.

We hebben hem een tijdje bij ons op de kamer gezet met zijn bedje.
Dit hielp. Hij was gewoon angstig alleen.
Dus zijn ledikantje stond naast mijn bed. Hij kon mij direct zien en onze ademhaling horen. Dit bracht na een paar dagen rust. Hij werd nog wel eens wakker hoor, maar niet meer uren lang enz.

Het kan natuurlijk tegen je principes zijn...wij kregen er eerlijk gezegd heel veel commentaar op! Maar wij hebben daar niet naar geluisterd, want we werden dol van het niet slapen en ik vond het doodzielig voor Sam.
Hij is nu (vrijdag wordt hij 7) nog een heel gevoelig mannetje. Dat was toen al duidelijk.

Onze tweede had dit probleem ook...dat werd opgelost door hem in een 1 persoons bed te leggen. Er zijn kinderen die het niet prettig vinden om in een spijlenbedje te liggen...dat is uitproberen.
Wij hadden toen wel altijd kussens op de grond, omdat ik het eng vond dat hij er uit zou rollen. Maar dit hielp ook!

Succes, want ik weet hoe hopeloos en onzeker je hier van kunt worden

liefs Pascal

Hoi Pauline,

Ik ben een meelezervan dit forum en heel soms geef ik een reactie. In de omgeving van Rotterdam ken ik geen osteopaat maar wel in Voorburg. Niet zo heel ver van Rotterdam. (hij zit ook dicht bij de snelweg) Ik ben daar met mijn dochtertje geweest (Kiss syndroom). Na 3 behandelingen was het over.
Als je aanvullend verzekerd ben krijg je het vaak terug. Het is een hele rustige prettige man . Als er niets aan de hand is zal hij het ook zeggen. Van oorsprong is hij een fysiotherapeut .
Zijn naam is Krijbolder tel. 070 3030480

Succes!
Maria

O, Pauline wat erg voor je. Ik had zo gehoopt dat het wat beter zou gaan. Je krijgt van mij in elk geval een hele dikke knuffel! En als je Yoell een keer een nachtje uit slapen wilt doen dan staat mijn deur voor hem open hoor! Ik kan best een nacht slaap op offeren. Dat staat in het niets met al jullie nachten!

Annemieke

Heej Pauline,
Ik leef met je mee!
Maar wacht dus ook op tips!
Liefs Kirsten

Hoi,

Had net al gereageerd met naam van osteopaat.

Maar ik bedacht mij heb je wel al eens bij hem geslapen op zijn kamertje. Hier ook eentje die sinds een paar daagjes past doorslaapt (zij is nu 1 jaar)en heeft dus ook heeeeel veel nachten gehuild, gekeet en gepiept. Wij hadden een paar methoden. Erst 5 minuten laten huilen, dan aai over bol maar niks zeggen. Weer weg (huilen wordt gillen) weer 5 minuten laten gillen dan weer even naar binnen, aai over bol niks zeggen etc etc. Dan het gillen laten verlengen met 10 minuten (wij met gekromde tenen) en dan steeds het ritueel herhalen. tot ze in slaap viel (voor korte tijd en dan midden in de nacht begon het vaak helaas weer) Of als ze echt heel erg last had van verlatingsangst , matje op de grond bij haar en erbij knarren (niet in ons bed leggen) Zij blijft in haar bedje, ik zeg niets tegen haar kijk haar ook niet aan. maar zo ziet ze mij wel.

Ik weet wat je doormaakt want soms lijk je de enige (het lijkt of alle babies lekker 12 uur achter elkaar slapen) het rare is dat ze sinds een paar dagen goed slaapt. Waar dat aan ligt? Geen idee. Ik kan er bijna niet van genieten want verwacht elke keer weer dat ze gaat huilen..hahaha

ik weet dat het bij haar verlatingsangst is als je alles al hebt gedaan zou ik zeker naar een osteopaat gaan. Die kan spanning en blokkades wegnemen! Doen hoor!

Maria

Terug
Bovenaan