wie weet...

Tja nu zitten we hier dus weer in 2 strijd.
Aangezien Yoëll zn eerste kies nu is doorgekomen, vragen we ons af of het dan toch weer geen combinatie zou kunnen zijn van tanden, oortjes, neus en evt verlatingsangst.
Ik denk dat de verlatingsangst zowiezo mee speelt, hij is namelijk een echt mama'skind en dit had zn moeder vroeger ook alleen op een latere leeftijd.

Pffff kon hij maar praten en vertellen wat er loos was.....

We gaan nu in ieder geval eerst zo effe lekker feesten en dan zullen we vannacht kijken hoe hij daar op slaapt.

Cissy zet maar wat sterks voor hem klaar

hoi
wat een pech allemaal zeg
hoop dat het gauw allemaal beter gaat!
succes
groetjes piewie

Hey Pauline,
Ik heb geen enkele tip, maar wil je wel heel veel succes wensen. Ik hoop dat het snel beter gaat want zo is het echt niet leuk meer!
Groetjes,
Ellen mv Julian

Hoi Hoi!

Ik weet niet of Oostvoorne (bij Brielle)te ver is,maar  daar ken ik een hele aardige man die cranio-sacraal therapie doet.

Ik ben daar met Lucas heen geweest voor zijn eczeem en ook voor het slapen. Ik ben een paar keer geweest en het gaat super.

Ik kreeg ook alles vergoed van OZ. Ik moest   het dan wel even voorschieten (35 euro per keer), maar had dat gauw weer terug.

Ik heb een zware bevalling gehad en Lucas was 3 weken toen hij stopte met ademhalen. We hadden dus best wel een pittige tijd achter de rug en toen ging hij slechter slapen en kreeg hij heel erg eczeem en jeuk. Hij heeft Lucas een paar keer behandeld en het is perfect.

Tuurlijk  wordt hij  nog wel eens wakker 's nachts, maar hij droomt ook wel veel, maar dan krijgt hij een kusje, stop ik hem toe en dan gaat hij verder slapen.

Groetjes!

Hoi Pauline,

Ik heb jammer genoeg ook geen tips,maar ik hoop dat er snel een oplossing komt.Want een mens heeft toch z'n slaap nodig he.Ik hoop dat het snel beter zal gaan.
Sterkte,

Liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan