wie weten er al dat je zwanger bent?

ik heb het alleen nog aan me ouders verteld
en 1 zusje die woont nog thuis en was er op dat moment,
me andere 2 zussen weten nog van niks, die ga ik het binnenkort vertellen
1 viendin van mij weet het en morgen me schoonouders
verder houden we het nog even stil
en jullie?

hoi hoi.
toen ik het testje ging doen was mijn man nog op het werk. ineens zag ik de dubbele streep en wist niet hoe of wat ik was zo blij en kon het ook niet geloven dat ik op de bank zat te trippen en wou het mijn man persoonlijk vertellen.
Omdat ik niet kon wachten totdat hij thuis was heb ik mijn beste vriendin opgebeld om even me energie uit te spreken en we hebben samen aan de telefoon gejuigd en gelachen en gefantaseerd over zijn reactie.
smiddags ben ik baby sokjes gaan halen om het aan mijn man te geven. en me vriendin was intussen al bij mij thuis met haar man en we hebben zo samen op mijn man gewacht.
toen hij thuis kwam heb ik hem meteen naar de keuken getrokken en hem de sokken en de test gegeven. hij was zo blij en ook heel stil. we hebben toen met zn 4en een leuke middag gehad en savonds gingen we met zn 2 fantaseren over de kleine.
2 dagen later zijn we naar zijn oom en tante gegaan omdat we daar heel goed mee kunnen en hebben we het aan hun verteld. hun waren ook errug blij voor ons en leggen ons nu elke keer in de watten. we hebben ervoor gekozen om verder nog aan niemand anders te vertellen tot we 3 maand zwanger zijn voor de zekerheid. ook ons dochter van 7 weet het nog niet om haar niet teleur te stellen.
onze moeders zullen deze blijdschap heelaas niet met delen omdat wij geen contact met hen hebben wat heel erg moeilijk is. mijn moeder is geimigreerd naarcuracao zonder dit te laten weten en zijn moeder accepteerd ons relatie niet. als we in de veilige zone zitten hebben we samen afgesproken om het mooie nieuws aan onse andere dierbare vrienden te vertellen die alwel wat vermoeden omdat ik niet meer mee ga met de meiden op pad :p en hij is gelijk zo huiselijk en op mij gericht na werktijd.
wij zijn super blij en koesteren ons wondertje omdat dit voor ons zo speciaal is dat ons relatie nog stand houd na alle ellende van onze ouders en verdriet en zien dat we een sterke relatie hebben en altijd voor elkaar hebben gekozen no matter watt!! en dit hebben we samen kunnen delen door een wonder van liefde te laten ontstaan en we kunnen niet wachten tot november!!!! ................

Hallo

k heb het alleen aan mjn 2 vrendnen verteld en de waren er super blj mee, k ken ze van de zwangerschapgym van onze 1ste kndjes.

Voor de rest wil wachten tot 12 weken. Te minst als ik het zo lang volhoud. Ik denk dat ik ook beetje bank ben hoe iedereen gaat reageeren. Niemand weet dat we bezich waren voor een derde en als ik met mensen over gepraat heeft,zei iedereen tegen mij gezegd dat ik het niet moest doen, ik heb toch al 2 gezonden kinderen bla bla bla. Mijn man zeg dat het onze leven is en als wj het willen, dan moeten we het lekker doen. k weet ook niet hoe k het beste kan vertellen, dat ze niet te veel schrikken. Volgens mj man zou het meevallen en ze vinden het vast leuk

hoi

mn ouders en schoonouders weten t, en mn zusje en een vriendin.Verder nog niemand en wil dit zeker zo houden totdat we 25 maart de 1 e echo hebben gehad.Dit omdat ik voor mn dochtertje een miskraam heb gehad, vind t best spannend allemaal.
groetjes Talleke

@justanshea..jeetje meid wat erg dat je moeder dit heeft gedaan.. lijkt me erg moeilijk
en dat je schoonmoeder jullie relatie niet accepteerd wat verschrikkelijk..
ik ken het.. heb het ook gehad. maar ik ben nu ineens na 12 jaar welkom,, ik kom nu wel maar kom er niet vaak en graag.. doe het meer voor me dochter, het is toch haar opa en oma... en voor me mannetje

@talleke ik hoop dat je zw goed blijft gaan!
ik wacht ook met vertellen aan de rest tot we de echo hebben gehad!

hoi hoi lappy wat lief dat je reageerd.
wij hebben die hoofdstuk maar afgesloten hoe moeilijk het ook is. anders blijven we gekwets worden. en wat mij moeder heb gedaan valt niet goed te praten door zomaar met de noordezzon te vertrekken. hun hebben van onze dochter al geen oma acties gehad dus waarom wel van de 2de. wij vormen nu ons eigen gezin en met positieve mensen om ons heen wat voor veel vreugde zorgd.
en idd na de 1ste echo mag de hele wereld meegenieten van de zwangerschap. we zijn nu eerst nog onze dochter in de watten aan het leggen en aan het klussen in haar nieuwe kamer en wie weet tegen die tijd begrijpt ze de hint dat ze grote zus word :p
en ja je advies doet me wat want als de oma's berouw zouden tonen ja je heb gelijk het zijn toch de kleinkinderen. denk dan wel onder voorbehoud om onze kleintjes niet te kwetsen.......

groetjesssssssssssssss

verder wens ik alle aanstaande mama;;s van november een heel fijne , gezonde en liefdevolle zwangerschap toe xxxxx

Hoi,

Wij vertellen het gewoon tegen iedereen die het horen wil. dat deden we bij de 1e en 2e ook. Mocht het fout gaan, dan komen ze er toch wel achter. En ik zit er ook zo vol van, en vind het mede daarom heerlijk om erover te kunnen praten!

Ik wens iedereen een fijne zwangerschap!!! en @ boontje.......wat zou dat vervelend zijn als er iemand stom reageert omdat jullie voor een derde gaan! Wij hebben het gelukkig nog niet meegemaakt, of het moet achter onze rug zijn.
maar je man heeft gelijk, jullie leven en jullie geluk!
Ik hoop dat he mee zal vallen voor je!

Hallo!

Niemand weet het nog! Wij weten het zelf pas net 12 uur!! Maar... Ik zou het al wel van de daken willen schreeuwen. Gaan we toch nog even mee wachten.
Ouders, broers en zussen rond week 7/8 en de rest na de 1e echo, week 12.

Terug
Bovenaan