wie weten er al dat je zwanger bent?

Hoihoi,

Peetje, gefeliciteerd en welkom bij de club!
Justanshea, wat een verhaal. Goed om te lezen dat jullie er zelf helemaal van genieten en je niet tegen laat houden in jullie vreugde.
Wij hebben het verhaal nog aan niemand verteld! Tja, alleen mijn kapper weet het omdat ze iets aan mijn haar merkte hahaha. Door de extra vitamine B van de laatste tijd is mijn haar erop vooruit gegaan. Het viel haar gewoon op! Mijn schoonouders gaan het in week 11 horen als we er dan toevallig zijn. Mijn eigen ouders en broer horen het 24 april wanneer ik een toevallig etentje geef. Maar het is moeilijk hoor, alles stil houden. Het liefst wil je elk dingetje bespreken met je moeder of vriendin!

Hoihoi,

Peetje, gefeliciteerd en welkom bij de club!
Justanshea, wat een verhaal. Goed om te lezen dat jullie er zelf helemaal van genieten en je niet tegen laat houden in jullie vreugde.
Wij hebben het verhaal nog aan niemand verteld! Tja, alleen mijn kapper weet het omdat ze iets aan mijn haar merkte hahaha. Door de extra vitamine B van de laatste tijd is mijn haar erop vooruit gegaan. Het viel haar gewoon op! Mijn schoonouders gaan het in week 11 horen als we er dan toevallig zijn. Mijn eigen ouders en broer horen het 24 april wanneer ik een toevallig etentje geef. Maar het is moeilijk hoor, alles stil houden. Het liefst wil je elk dingetje bespreken met je moeder of vriendin!

Hebben net besloten om het mijn vader op zijn verjaardag te vertellen. Hij viert het op 5 april, maar dan zeggen we nog niets. De 6e is hij echt jarig en wij komen dan een stukje zelf meegebrachte taart eten (Bij de Hema met een foto van de positieve test er op!!!) Ben heel benieuwd hoe lang het duurt voor het kwartje valt!
Heb er zin in!!! Daarna de andere ouders en tegen week 12 de rest van de club.

Wij weten het zelf sinds 22 maart,en de genen die het nu weten zijn onze ouders,mn zusjes en een paar goede vrienden en vriendinnen.
Mijn moeder en jongste zusje weten het sinds gister,en nu vind ik het ook geen probleem als anderen het weten.De belangrijksten waren als eerste op de hoogte.

Groetjes Risje

Terug
Bovenaan