Wie wil de lijst overnemen?

hoi  ,

nou dat moet mij wel lukken!!

kleurtjes en plaatjes weet ik wel hoe dat moet!
hoe vaak plaatste jij de nodlijst en zwangeren lijst??
en als je een nieuwe maakt doe je dan neem ik aan alleen de datums die nog moeten komen he?? of niet??
die je vandaag hebt geplaatst is helemaal up to date he dus kan ik die kopiëren.
Nou ik ga het gewoon proberen!!

en als ik er niet uitkom weet ik je op het juni-forum te vinden

liefs Bri

Hoi Bri,

Ik zette alleen de nieuwe data erop, en haalde de oude eraf. Ik hield een marge van 14 dagen. Vandaar dat er nog mensen op staan die begin oktober ongi hadden moeten worden. Een aantal zijn over tijd, dus dat is even afwachten. De lijst is up to date. Zag net alleen dat ik Toulouse vergeten ben.  (hormonen?)
Voor de rest denk ik dat je het prima zult redden. Ik plaatste hem in principe 2 keer per week. Als er veel wisselingen (of vergissingen van mij) waren iets vaker.

Voorlopig lees ik hier nog gewoon mee hoor! Ik moet nog hormonen doorgeven aan jullie!

Succes!
Groetjes, Kat

Hoi allebei....

Hhi daar was ik dan ook maar weer eens.
Ik las dat Bri hem wel wilde gaan maken en dat ze dat graag met iemand samen zou willen doen..... Nou, ik wil denk ik wel die tweede persoon zijn hoor..
Laat me maar even weten of het goed is en hoe we dat gaan aanpakken.

Dikke kus Annet

hoi Annet,

weet je het heeel zeker??
Ik dacht nl. dat je wat afstand wou nemen van het forum?
Ik sprak alma gister op de chat en die wou ook helpen.
Nou jullie spreken elkaar zo vast op de chat want ze zou nog komen dus kunnen jullie het onderling "uitvechten" hihihi

liefs Bri

haha we zullen eens even kijken wie de sterkste is!!!!!!!!!
Haha....zo wil er niemand...........
Nou, ik zal het wel zien hoor, het maakt mij niet uit!

Je hoort het wel
Liefs Annet

lieve Kat!

wauw wat een geweldig nieuws!!!!!!!!!!!

Van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik wens je een onbezorgde en hele mooie zwangerschap toe.Geweldig joh!heerlijk !gaaf!Super!Toppie!!!!!!!!!!!!!!!!
liefs cindy34

Terug
Bovenaan