Wie wil er eigenlijk ook alweer een ukkie bij??

Hoi dames,

Zijn er al meer die er nog een kleintje bij willen?? Ik moet nog 4 maanden wachten voor we weer mogen, dit ivm de 2 hele zware keizersnedes, maar het kriebelt al onwijs.
M'n zoontje en ochtertje schelen maar 20 maanden en dat vind ik echt een perfect leeftijd verschil (wel druk, maar toch) en je weet nooit hoesnel je weer zwanger bent.
Zijn er al meer die gezellig willen kletsen over een volgende??

Liefs Jen

Nou in deze haak ik af, ik heb 3 gezonde kinderen en dat is genoeg voor ons. en het past ook nog precies op de achterbank. wij houden het dus voor gezien . 2 dochters en een zoon het is goed zo

groetjes maaike

ohhhh hier ook echt niet meer!!!!

hahaha....

nee wij zijn compleet, 1 engel en 2 bengels....wij vinden het goed.
Maar het is wel weer leuk die hele spanning erom heen....wanneer is het zover....

Maar ik geniet maar mee van afstand haha...

Sabine wou dacht ik ook snel nog een kindje...

Liefs randy

o ik ook nog niet.
zit nog steeds half in de lappen mand (schiet echt niet op bij mij)
dus moet er vooral lichamelijk niet aan denken.
hmm en denk dat mijn baas het al helemaal niet leuk vind aangezien in dan meteen weer in de ziekte wet kan.
mijn lieve man kwam al met de optie we kunnen ook nog adopteren :p

wij wachten nog af..... tot demi groter is.
elk leeftijdsverschil heeft zo zijn voordeel maar ik heb wel respect voor jou hoor met al die kleintjes zo dicht op elkaar. (kan je niet even snel naar het dorp of lunchen met kids erbij lijkt mij)

ik ben er over aan het denken of ik het bij eentje zal houden. mijn enig twijfel is vooral of dat "zielig" is voor demi. mijn man is ook enig kind maar hij heeft er ook niet van geleden....
toch wil ik haar ook familie geven maar ja das natuurlijk ook niet altijd alles.......
ach ja ben nog pas 25 jaar dus tijd genoeg om te bedenken he.
vind het wel leuk om mee te genieten met jullie

kus

Hoi hoi,

Wij denken er wel over na, maar om eerlijk te zijn denk ik vaak praktisch na...

Iris is een pittig meisje, wat 's nachts ook nog erg druk is zodat ze niet doorslaapt. Als de volgende dan ook zo is, dan wordt het wel erg vermoeiend...Om die reden wil ik nog even wachten.

Daarnaast denk ik dat als ik nu alweer zwanger zou zijn, dan is Iris ongeveer anderhalf wanneer de volgende komt, dat betekent dat ze dan nog niet uit haar ledikantje kan om ruimte te maken voor een broertje of zusje. Ze is dan nog te klein voor een groter bed...Ook daarom wil ik dan nog even wachten. Ik vind het zonde om 2 ledikantjes te hebben.
En ik zou het fijn vinden als Iris ook iets meer begrijpt en wat mobieler is om het zo maar te zeggen.

Of denk ik nu weer te veel na?... We willen heel graag een 2e en misschien dan ook nog wel een 3e, maar nu nog even niet.

Groetjes Syreetha

hoi hio

@randy je hebt helemaal gelijk hihihi

Wij hebben de pil al laten staan, de natuur mag zijn gang gaan en we zien wel wanneer het lukt
maar het is ook de 2e als het lukt

over mara hebben we ook 10mnd gedaan en dan de zwangerschap nog

wie weet hebben we geluk, you never know

groetjes sabine

hey sabine, zou toch mooi zijn als het nu allemaal makkelijk zou gaan he ;) bij de eerste bijna een jaar bezig geweest, voor de tweede uk ben ik meteen zwanger geworden, helaas mk (6 weken), meteen weer zwanger geworden, weer een mk(11 weken), daarna na 2 maanden weer zwanger en nu hebben we dus ons meiske van 8 maanden erbij. Al met al dus ook voor de tweede weer ruim een half jaar bezig geweest.

Wij moeten echt nog wachten tot milou 1 is, dan mogen we weer ;), maar het wachten duurt me veeel te lang :p

Ja wel leuk als ze dicht op elkaar zitten, maar toch wachten wij nog een tijdje. Om verschillende redenen eigenlijk. Ik begin over 2 weken een opleiding die 1 jaar duurt, dus dat is de voornaamste reden om te wachten, maar als ik klaar ben in feb 2012, wil ik wel al weer zwanger zijn (als dat lukt dan), want dan zit er hopelijk niet meer dan 2,5 jaar tussen. (Luuk is nu 8 maanden) Maar ik ben blij dat ik weer op m'n oude gewicht zit(al 4 mnd hoor), nu nog even meer gaan sporten om het ook weer wat in vorm te krijgen voor de zomer;) Moet er niet aan denken nu gelijk weer zwanger te zijn, ben er net vanaf heb ik het idee.Voor nu is het goed, maar we willen zeker nog een 2de en wie weet een derde....

Terug
Bovenaan