Wie wil er eigenlijk ook alweer een ukkie bij??

aan de ene kant lijkt het me enig, een 3e kindje.
maar aan de andere kant moet ik er toch echt nu nog niet aan denken.
aleiyah is een behoorlijke pittige tante. is heel veel aanwezig, wilt heel veel aandacht en slaapt nog steeds de nachten niet door.
weet van mezelf dat ik echt de eerste 3 maanden continu misselijk ben, en dat ik mijn slaap extra nodig heb in een zwangerschap. wat dus nu echt nog niet gaat met aleiyah.
(nathalia, de oudste, is een heel makkelijk kind, altijd al geweest)

en zowieso willen we eerst verhuizen, zodat we een kamertje over hebben.we hebben nu 3 slaapkamers, die alle 3 in gebruik zijn en ik heb altijd geroepen dat i knooit kindjes bij elkaar op de kamer zou willen doen.

al met al dus: we wachten nog even, maar ik denk (hoop) dat er wel een 3e gaat komen op den duur.

liefs, do

pff een 3e daar zijn wij nog niet uit, eerst maar eens kijken wanneer een 2e komt en hoe dat gaat hahaha
tijdens de zwangerschap van mara had ik zoiets van laat die 3e maar zitten maar ach met een fietskarretje die we hebben kan je met 3 kids fietsen en inde auto past dat ook
Maar dat is gelukkig van latere zorg
eerst maar de grote kinderkamer in orde maken en dan kan mara daar ook heel mooi spelen en kruipen als ik boven bezig ben en is het klaar voordat ik zwanger ben (hoop ik hihihi)

groetjes sabine

ik sluit me aan bij maaike.
hahahah
knip gaat er in bij me man.
vindt het wel genoeg nu.
3 moeizame zwangerschappen gehad.laatste helemaal,ook nog een met een keizersnee,daarna nog een de o.k op geweest,nu elke keer prikken voor vit b12 omdat ik het nu niet meer zelf aanmaak.loop nog steeds bij die gynaecoloog.ben er nu wel klaar mee.
maar idd je weet hoe het weer gaat duren.
gr marjan

hoi dames

heerlijk dit gekeuvel over kleintjes

nou na maand 1 nog geen geluk, maar ik ben ook pas 1 mnd geleden voor eerst ongesteld geweest

en of er een 3e komt? dat zien we dan wel weer
volgende maand zijn we ook pas 1 jaar getrouwd en al bezig voor de 2e

wie zat er ook alweer over na te denken om het bij 1 te houden?
Als ik kijk naar mijn situatie met mijn zus, die heb ik al hele tijd niet gezien, kwam niet opdagen op mijn bruiloft en heeft Mara nog nooit gezien dus een broertje of zusje erbij zegt helemaal niks.
Mijn man heeft 2 broers en is er heel hecht mee, mede omdat hun ouders overleden zijn. Maar zijn 2 broers samen zijn weer niet zo hecht, die snappen elkaar niet.
Als jij het bij 1 wilt houden dan gewoon lekker doen, is niet zielig want je kleintje heeft toch ook vriendjes straks

Valt mij wel op dat best veel 3 kinderen willen, dat had ik niet verwacht. Meestal zijn gezinnen met 2 kinderen en in mijn omgeving kijken ze maar raar op dat wij evt 3 willen.

En dan heb je natuurlijk nog de stellen die geen kinderen willen, die kennen we ook wel, maakt voor ons geen verschil, iedereen kiest toch lekker zelf? een vriendin heeft 6 katjes ipv kinderen, ook heel gezellig. Een ander stel vindt het zelf lastig en is bang dat ze erop aangekeken wordt, dat vind ik zo jammer

Nou dames dat was het voor vandaag, heel veel plezier met de kleintjes

gr sabine

ach je meot het zo zien, eerst moet je oefenen, dan moet je goed mikken, vervolgens moet je met de benen hoog blijven zodat de weg goed gepleid is en als het lukt win je de lotto, daarna is het 9 maanden lang keihard ploeteren en als dat gebeurt is komt de finaleslag van urenlang topsport doen tijdens de olympische finale
en als dat lukt, dan is er misschien een keer een 2e erbij :)

dus zeker nog minimaal 9 maanden rust, en d e kleine is dan 1,5jaar

tied zat

gr sabine

Terug
Bovenaan