Wie wil er in januari ook wat kilo's kwijt ?

OOOOOOOOOOOOO gelukkig!!!Ik ben niet de enige!!!Was lekker richting een redelijk gewicht na m'n 2e zwangerschap, 5 jaar terug.Toen kwam 'feb. vorig jaar kindje 3 Lenthe en 10 maanden na haar geboorte zwanger van Luka, nummertje 4...Kortom, zit hier met een flink restantje achtergebleven kilo's van 2 zwangerschappen...
Ik ben (toevallig 1,5 week geleden) begonnen met Sonja Bakker.Sport op maandag en vrijdag in sportschool (bleh!!!) en woensdag een lesje zumba.Nu bijna 3 kilo kwijt, maar ja, da's 't begin he...moet nog effe wat maandjes volhouden...
We gaan in mei naar Italie, en zou toch leuk zijn als ik er dan onwijs charmant naast 't zwembad kan luieren!!Nee, onzin, ik heb werkelijk nog nooit van mijn leven een bikini aan gehad, maar mei volgend jaar is wel mijn streven er flink wat van af te hebben.
Misschien wel een leuk idee, een eigen topic binnen dit forum, hier voelt het erg prettig.
Succes iedereen!
Groetjes Roos.

wooh wat fijn dat er meer mensen willen afvallen sophie! alleen dit geeft je denk ik al de eerste kracht om er voor te gaan :D

allemaal heel veel succes en go for it!

liefs, do

oh ja, om nog even je vraag te beantwoorden :p
ik voel me gelukkig weer helemaal de oude.
t is dat ik weet dat ik zwanger ben, anders zou ik mezelf niet eens meer geloven hihi
ben nu bijna 14 weken maar heb nog geen buikje.
voel me goed. niet meer misselijk ofzo.
afgelopen donderdag viel ik wel weer bijna flauw toen ik in de rij stond om iets af te rekenen maar ben daar gewoon gelijk gaan zitten ( en iedereen die je dan aan kijkt, maar niemand die zal vragen of ik een glas water ofzo wil) toen het een paar minuten later wel weer redelijk ging, snel naar de mac gegaan om een beker cola achterover te gieten.
van al die suiker voelde ik me gelijk weer sterk hihi

hoe gaat t met jou verder?

liefs, do

Hoi hoi,

Ik ben in november al begonnen. Ben nu al 7 kilo kwijt en hopelijk gaat het nog even door zo.
Aan de andere kant, hier kriebelt het voor een tweede, dus het is beetje dweilen met de kraan open hahahaha.
Maarre zolang we de knoop niet doorhakken wat 2e betreft, doe ik nog steeds mee!

Liefs Irene

Ik wil ook wel mee doen , begin iedere dag weer op nieuw nu brrrr.
voor de zwangerschap was ik 15 kg afgevallen en dit gewicht was er meteen na de bevalling weer af.
Helaas zit er nu 20 kg bij omdat schildklier tijdelijk niet goed gewerkt heeft kado'tje van de zwangerschap.

Groetjes

Hoi allemaal

Ik wil ook graag mee doen om af te vallen en wat houd Dr. Frank precies in?
Ik weet ook nog steeds niet of wij nog een tweede kindje willen, wij mogen er pas in jan er weer voor gaan als we eruit zouden zijn.

Groetjes Willy

Hoi meiden!

Ook ik ben van de partij!
Weeg nu nog zo'n 7 kilo als voor de zwangerschap.
Voor ik zwanger werd ben ik met Sonja Bakker 15 kilo kwijtgeraakt en woog ik 77kilo.
Helaas was ik niet alles kwijt na de bevalling en werkte de Sonja Bakker toen niet zo goed (slechts 2 kilo in 8 weken).
Maar ik had geen echte stok achter de deur en snoepte stiekem toch nog wel wat weg.
Dus om een lang verhaal kort te maken: ik doe heel graag mee!!!

Liefs Monica

Grrrrr net ook al een stukje geschreven, maar niet verschenen...........
Ik ben via de Telegraaf in aanmerking gekomen met dr Frank. Het is een koolhydraatarm dieet. Ik ga het proberen en kijk of dit beter gaat als Sonja, weer even nieuwe inspiratie. Kijk voor meer info op www.eenkiloperweek.nl

groetjes Danielle

Terug
Bovenaan