Wie wil het geslacht niet weten?

heel herkenbaar, ik wilde het niet weten... bij de eerste niet en dat was dus een super verrassing, erg leuk moet ik zeggen

daarom hoefde het van mij nu ook niet, man man wilde het wel graag weten, en mijn zoontje had het alleen maar over een broertje dus voor zijn voorbereiding, de wens van mijn man hebben we er nu wel voor gekozen

en moet zeggen ook dat is erg leuk... nu niet alles netraal maar echt meisje...

eerst dacht ik oke nu weet ik het en nu... maar nu vind ik het super

we weten dat we er niet meer dan 2 willen dus we weten nu wel hoe het is zonder het te weten en met het te weten.... en eerlijk... de verrassing is exact hetzelfde
alleen een ander tijdstip hahahaha

We wilden het eerst niet weten. Tot een paar weken geleden mijn vriend het wel graag wil weten. Voor hem wordt het dan echter zegt hij. Hij kan zich dan al meer iets voorstellen bij hoe het na september gaat worden.
Dus weten we het na 9 mei denk ik. Vind het niet nodig om vast te houden aan niet willen weten.

Mijn man wil het niet weten, ik wel.
Hij wil de verrassing als het geboren wordt, ik wil gewoon alvast de voorpret en dan in ieder geval de rust van wat het wordt als ik bevallen ga.
Donderdag de 20w echo. Ik kan het als ik het weet niet voor me houden, zeker niet bij hem.
Ik heb dus besloten het verlangen op te geven, maar als hij daar ter plekke zich alsnog bedenkt zou ik niet tegen sputteren.

Ik denk dat het allebei wel wat heeft... wel en niet weten. Wij wilden het dus wel weten, ben ook echt heel blij dat we het nu weten. Het is maar net waar je je goed bij voelt. Vind het zelf juist knap als je het zo lang vol kan houden om het niet te weten, terwijl het je zo verteld kan worden als je dat wil. Ik ben nou eenmaal erg ongeduldig van aard dus zodra het enigszins zichtbaar kon zijn lag ik al bij een echobureau haha, dus ik heb toch wel respect voor de mensen die het tot aan de bevalling als verrassing houden!

Ik wilde het heel graag weten, aangezien de zwangerschap al als totale verrassing kwam en ik echt een planner ben. Mijn vriend was minder enthousiast over het idee, maar na 3 maanden begon het bij hem toch ook te kriebelen,vandaar dat we het nu weten.

Maar een vriendin van mij wilde het dus NIET weten en tijdens de 20 weken echo werd het doodleuk verteld. Naja, dat vind ik echt heel erg en slecht.
Hopelijk hebben jullie dat niet.

Dat heb ik inderdaad ook gehoord, verhalen dat de echoscopist zich verspreekt. Tja, uiteindelijk zijn en blijven dat ook maar mensen en iedereen maakt wel eens een foutje. Maar het zou wel heel lullig zijn als dat je overkomt!

Een vriendin van me is nu 23 weken zwanger en bij de echo vorige week wilde de baby er zelf geen geheim van maken... Die stak z'n staafje zo de lucht in. Na al 2 jongens en 1 meisje was voor haar de verrassing dus al weg zonder dat de echoscopist er ook maar iets over had gezegd haha.

Wij willen het ook niet weten. Zelf twijfelde ik nog maar mijn vriend wil dat het een verrassing blijft dus heb ik me daar ook bij neergelegd.

Ik had het idee dat ik zo ongeveer de enige was die het niet wil weten maar ik zie nu dat er toch wel meer zijn!

Terug
Bovenaan