wie wil het geslacht perse niet weten?

A

Anoniem

Guest
Dag meiden,

Het valt mij op dat er veel vrouwen zijn tegenwoordig die willen weten wat het geslacht is van hun ongeboren kindje.

Ik ben even benieuwd wie, net als wij, het echt een verrassing wil laten zijn bij de bevalling?

Wij hebben namelijk direct besloten dat wij het niet willen weten, wij doen wel een 20 weken echo en pretecho, maar willen het geslacht dus vooraf niet weten.

gr mama van MD

hoi hoi

wij willen het ook niet weten, daar waren we het direct over eens (gelukkig)
het maakt ons ook echt niet uit, we laten onszelf graag verrassen op het moment dat het kindje er is!

groetjes antoinet

Hoi,

Ook ik wil het geslacht niet weten. Vind het namelijk veel leuker dat het een verrassing is! Ik doe  geen pretecho en heb de 20 weken echo al gehad, dus de verleiding zal ook niet meer komen om het wel te vragen:)
Het enige nadeel is nu dat ik ontzettend over een jongensnaam zit te dubben (meisjesnaam heb ik al), terwijl al dat gedub misschien wel helemaal voor niks is! (maar eigenlijk is dat ook weer een deel van de voorpret).

Groetjes Rinzz

hoi

wij doen trouwens ook geen pretecho.
de 20weken echo, ik kan niet wachten tot het zover is!

de namen weten we ook al. in januari miskraam gehad van tweeling, toen hadden we ook al namen.
we weten niet wat het geslacht is geweest maar voor onszelf hebben we de namen die we hadden verzonnen aan gegeven.
nu hebben we al weer namen, maar toch hebben we het er nog heel vel over, ik vind het hartstikke leuk om samen te discusieren over wat we wel en niet leuk vinden!

groetjes

Hoi,

Ook wij willen het geslacht niet voor de bevalling weten. We hebben wel de 20 wk echo laten doen. Een pretecho hebben we ook niet laten maken. Zelf vinden we het een magisch moment om je kindje voor het eerst te bekijken  en te zien wat het is na de bevalling. Nog een paar weekjes en dan mogen we ons wondertje bewonderen en dan weten we ook eindelijk of een zoon of een dochter hebben gekregen. Ben nu wel erg nieuwsgierig hoor!.

Liefs Linda 35,4 wk 1e kindje

Wij doen wel een pretecho. Hebben we bij de eerste ook gedaan en toen hebben we het geslacht ook niet 'per ongeluk' gezien. De verrassing bij debevalling vond ik zo leuk.

Nu doen we de pretecho ook, maar ook om onze oudste te laten kijken naar de baby. Zo wordt het voor hem ook wat echter. Ik wil hem juist niet meenemen naar de controle echo's in het ziekenhuis, omdat dat allemaal te medisch is.

gr mama van MD

Hoi.
Wij wten het geslacht ook niet. Ik ben wel erg nieuwschierig maar als ik het weet kan ik mijn mond niet houden. Dus kan ik het maar beter niet weten. En mijn man wil het echt niet. dus die discussie was snel gesloten.
Ik moet nog 12 weken dus dan weten we wat het wordt.
Ik denk een jongetje. ik heb al een dochtertje en deze zwangerschap is heel anders. ook is de baby een stuk rustiger. Maar we zien het wel.

groetjes mamawil

hai,
Ik was hier ook al erg nieuwschierig naar! Het is echt opvallend hoeveel meiden het wel willen weten. Volgens mij is dat veel meer zo door de 20 weken echo.
Wij willen het niet weten. Ik vind het heerlijk om te mijmeren over het geslacht.
We laten geen 20 weken echo doen, dus ik kom ook niet in de verleiding.
We hebben al een zoontje, en ik zelf zou nog een jongetje erbij geweldig vinden.
Drie mannen om je heen, wat wil je nog meer?
Maar een meid is ook geweldig, weer heel anders als wat we nu "gewend" zijn.
en een dochter te hebben lijkt me ook weer heel speciaal.

Bijzonder vond ik overigens dat we na de bevalling helemaal niet bezig waren met wat het was. Ik vond hem zo mooi en zo bijzonder, het is zo'n mooi moment.
Pas na een minuut of 5 zei de vk: "willen jullie eigenlijk nog weten wat het is?"
Mijn man had nogal een voorkeur voor een meisje toen. Maar het eerste wat hij trots als een pauw riep was:"Ik heb een zoon!!! Ik heb een zoon!!!

Groetjes Soela

Terug
Bovenaan