wie wil het geslacht perse niet weten?

Hallo,

Wat leuk dat er nog meer mensen zijn die het een verassing laten!
Mijn vriend en ik hebben er ook voor gekozen om het dit keer niet te weten, bij mijn zoontje wilde ik het per se wel weten, waarom; Geen idee...

Ik vind het wel heel spannend zo, alleen jammer dat de meeste kleding toch echt voor een jongen of een meid is, zo moeilijk om leuke naturel kleertjes te vinden...

Het leukste vind ik nog dat mijn moeder echt onwijs nieuwsgierig is: ze was mee naar de 20w echo en echt aan het speuren of ze iets kon zien... Maar ze zag niets, lekker puh

Wij hebben er ook voor gekozen om geen pret echo te doen; ten eerste vind ik het veel te duur, voor 100euro kan je zoveel leuke spulletjes kopen! En ten tweede vind ik het ook veel leuker om mn kindje pas na de bevalling te zien!

Veel mensen vinden het wel raar dat ik het met mn eerste wel wilde weten en nu niet, maar ik denk maar zo, als het bij twee kindjes blijft dan heb ik beide dingen mee mogen maken; een keer wist ik het en een keer dus niet!
Tot nu toe vind ik het denk ik leuker om het niet te weten dan wel...

Ik heb ook totaal geen voorgevoel wat het wordt, hebben jullie dat wel???

Liefs Nika (22,5w)

Ik heb het idee dat wij een jochie krijgen. Minder beenharen en rustige huid in mijn gezicht. Had ik bij mijn eerste ook en dat is een jochie.

Maar om mij heen roepen een aantal mensen dat ze denken dat het een meid is.

we zullen zien, heerlijk dat speculeren.

gr mama vanMD

Hoi hoi,

Wij wilden het ook niet weten althans ik niet mijn man maakte het niets uit. Maar hij begon er wel elke keer weer over. Toen hebben we de 20 weken echo laten doen en saten in de wachtkamer te wachten en toen begon hij er weer over. Toen voreg de Vk of wij het geslacht wilden weten en hebben we er toch maar mee ingestemd. En het is idd moeilijk daarna je mond te houden over wat het gaat worden. Wel hebben we de kamer gewoon neutraal gehouden maar een paar dingen er op aangepast van kleding meer niet.

Liefs Fruit Girl 36 wk zwanger

Hoi,

Wij laten de kleine ook als een VERASSING komen.
We zijn wel reuze nieuwsgierig natuurlijk  maar we vinden het ook wel weer reuze spannend om de verassing voor het allerlaatst te bewaren.
Het lijkt ons een geweldig mooi moment om als de kleine op mijn buik ligt te horen of te zien of het een jongen of een meisje is.

Kruimel

Wij willen het ook niet weten. Dit is onze derde en wij hebben alle keren bij echo's (pretecho's en groeiecho's i.v.m. groeiachterstand) aangegeven dat we het niet willen weten zodat ze zich niet verspreken.

Ik was steeds bang we het vlak voor de bevalling alsnog zouden weten, dat zou ik zo jammer vinden. Maandag heb ik een groeiecho en voor de ligging van de placenta. Hopelijk verraadt deze kleine ook het geslacht niet.

Ik vind het zo bijzonder als de kleine op je buik ligt en dat je dan na 2 minuten denkt, oh ja wat is het eigenlijk. We hebben al een zoontje (3 jaar) en een dochtertje 14 maanden.

Syl

Hoi hoi,

ook wij willen niet weten wat het
geslacht van onze kleine spruit is.

de verassing bij de bevalling lijkt me zo leuk!
mijn partner zei gelijk dat hij het niet wilde weten
zelf heb ik nog wel getwijfeld.

Ik was er tot 36 weken van overtuigd dat het
een meisje zou worden maar dat is nu 50/50
gek eigenlijk.

De omgeving praat ook het meest over een meisje
maar die zeiden ook dat het 07-07-07 geboren zou worden
en nu loop ik nog. haha

nou succes met alles

groetjes peet 41+1

quote: mama van MD reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-07-2007 14:49:54'));

Ik heb het idee dat wij een jochie krijgen. Minder beenharen en rustige huid in mijn gezicht. Had ik bij mijn eerste ook en dat is een jochie.

Maar om mij heen roepen een aantal mensen dat ze denken dat het een meid is.

we zullen zien, heerlijk dat speculeren.

gr mama vanMD

idd leuk al dat speculeren, om mij heen is iedereen verdeeld; de een zegt het wordt een jongen de ander denkt een meid!
Ben vanddag naar VK geweest en daar vond ze het hartje klinken als dat van een meisje  (zou ik wel leuk vinden; heb al een jochie en hij wil graag een zusje)
Dit soort "voorspellingen" vind ik wel leuk; het geeft toch geen zekerheid!

Gr Nika

Ook wij willen het geslacht niet weten. Heb al een zoon en het maakt mij absoluut niet uit wat het nu zal worden..
Ik vond het zo geweldig dat mijn zoon geboren was en vroeg in eerste instantie helemaal niet naar het geslacht, was  helemaal vol van mijn baby en was hem aan het bewonderen maar doordat hij zo op mijn buik lag kon ik het geslacht ook niet zien.

De verloskundige vroeg toen wel, wil je nog weten wat het is... oh ja natuurlijk!!!

En ik heb wel toen bij een week of 37 zoiets gehad van, zit er een luikje in mijn buik zou ik je nu wel even willen bewonderen.. Maar goed met 39 weken kreeg ik hem live te zien!!!

Geweldig moment!

Terug
Bovenaan