wie wil het geslacht wel of niet weten???

Hai,

Wij willen niet weten wat het geslacht van de kleine is.
We vonden het de vorige X heerlijk om te zwijmelen over een meisje en een jongen. En dan vooral typisch meisjes en jongens dingen. Mijn man had verwacht dat het een jongen zou zijn. Dus die was wel even verbaasd dat het een meisje was.
Ik vond het echt heerlijk om het geslacht te ontdekken na de bevalling.
Ook dit X willen we het niet weten! Zouden we weer een meisje krijgen? Of dit X een jongen? Nog meer roze + poppen in huis krijgen of wordt het blauw met veel auto's?
We zullen het wel zien!

Ik moet wel toegeven dat ik in de laatste weken van mijn vorige zwangerschap tijdens het shoppen wel eens het geslacht wilde weten en dat zal nu ook vast weer zo zijn.
Maar ook deze X  laat ik het shoppen aan mijn man + visite over na de bevalling.

groetjes,
Ikky
19 weken

hallo meiden,

ik wil jullie allemaal hartelijk bedanken voor jullie leuke reacties!!!!
vind het gewoon leuk om te weten hoe andere mensen hier weer mee om gaan.

en ik denk toch ook, dat ik het nu wel eens wil weten wat het word......
dan heb ik het alle twee een keer meegemaakt toch..??
of het word een blauwe of roze kamer hihihi

ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap toe!!!
 geniet van het wondertje dat bij jullie in de buik zit!!

liefs zonneveld

Hoi zonneveld,
Op de eerste plaats zou ik u willen feliciteren bij u zwangerschap!
Ik zou je willen zeggen,dat niet elke zwangerschap het zelfde is,en dat je het gene moet doen dat voor jou het juiste aanvoelt!
Ik zou in jou plaats toch wel ergens een zekerheid willen hebben,na het weten van het geslacht en het kiezen van de naam.
Denk ik dat je misschien nog dichter naar je kindje kan toe groeien.
Mijn zwangerschap verliep ook niet vlekkeloos en mijn heel klein dochtertje heeft heel hard moeten vechten voor in leven te blijven.
sinds ik wist dat het een meisje werd voelde ik mij van binnen veranderen,ik wist tegen wie prate en wist ook al haar naampje.
Dit veranderde voor mij heel veel!
vele groetjes leen

Hoi meiden,

Mijn man wil het eigenlijk niet weten. Ikzelf twijfelde nog; het lijkt me toch wel handig qua inkopen enzo... En ook omdat het dan al wat meer éigen' wordt. Zeker als je op een gegeven moment de naam verzonnen hebt.

Vandaag zijn we naar de 'Kidsfactory' geweest om kamertjes te kijken en om ideetjes op te doen. En tsja, die kleurtjes zijn vaak zo bepalend voor een jongens- of meisjeskamer dat nu ook mijn man het misschien wel handig vindt om te weten.

Nou, we denken er nog even over na...

Liefs, Vennie

Terug
Bovenaan