Wie wil het geslacht weten?

Ik ben benieuwd wie allemaal het geslacht van de baby willen weten. Ik persoonlijk wil het niet weten maar ik krijg soms het gevoel dat ik de enige ben, en dat het ook heel raar is om het niet te willen weten als ik het zo om me heen hoor.

En als jullie het willen weten vertellen jullie het dan ook aan iedereen en zeggen jullie de naam er dan ook al bij? Of houden jullie het voor jullie zelf.

Ik vind het maar knap dat je niet te nieuwsgierig bent om van te voren erachter te komen wat het gaat worden. Gewoon doen waarbij jij je het prettigst voelt is jouw zwangerschap en niet die van een ander ;)

Mijn vriend en ik willen dolgraag weten wat het gaat worden en gaan dit dan ook familie en goede vrienden vertellen. De naam houden wij voor ons zelf. We vonden het allebei leuk om meisjes of jongens kleding te krijgen en te kopen en ook de babykamer hierop in te richten. Dus vandaar dat wij het graag willen weten :) en ik ben zelf veeel te nieuwsgierig om het vol te houden tot de geboorte haha.

Wij wisten het bij onze dochter ook niet.
Nu vind ik het wel handig, vooral omdat het een twee-eïge tweeling is. Alleen wil mijn man het niet weten..
Als we het wel weten, dan willen we dat graag voor onszelf houden...
Gelukkig is iedereen hierin anders, dus doe waar jij je prettig bij voelt.

Wij willen het wel weten niet dat het verschil maakt maar wil graag wennen aan het idee. Bij de eerste wisten we het ook. Verder wisten onze zussen het en mijn ouders. De moeder van mijn vriend wilde het niet weten, zijn broer en schoonzus ook niet. Dus die hebben we ook niks verteld. De naam vind ik heel persoonlijk dus die houden we voor ins tot het kindje geboren is.

Nog twee weken!! En dan weten we het als het goed is. En iedereen mag het ook weten.

De naam vertellen we niet, teveel zwangeren in de directe omgeving en er is al een keer een naam uitgelekt en overgenomen.

Wij willen wel weten wat het wordt. Tijdens mijn echo van maandag heeft de echoscopist al gekeken, omdat de kleine er heel goed voor lag. Hij bood het zelf aan om te kijken (was zeker een pleister op de wonden). Voor 85 % zeker zag hij dat het een meisje wordt. Als we voor een vlokkentest gaan weten we over ongeveer 2 weken met zekerheid wat het wordt. Mijn gevoel zei al een meisje, dus ik denk dat we alleen maar een bevestiging hiervan gaan krijgen.

Wij willen ook niet weten wat we krijgen, wisten het bij de ouidste twee ook niet.

Maar onze oudste zoon (van 5,5 jaar :) wil het wel heel graag weten en zegt steeds dat hij het stom vindt dat onze 'babydokter' niet gaat vertellen of hij een broertje of zusje krijgt want de babydokter van zijn beste vriendje heeft wel gezegd dat zijn vriendje een broertje krijgt :))

Wij zien het wel in november, we hebben namelijk allebei geen voorkeur (ook al zegt iedereen dat we na 2 boys nu vast op een dochter hopen, wat niet zo is) en vonden het bij de oudste twee ook heel leuk om pas bij de bevalling het geslacht te weten.

Maar ik snap het ook als je het wel wilt weten hoor, beide is goed toch?

Voor degene die binnenkort een geslachtsbepaling krijgen: veel plezier!!

Terug
Bovenaan