Wie wil het geslacht weten?

Ja de kinderen van mijn vriend willen het ook graag weten (10 en 13 jaar) onze jongste is 14 mnd dus die heeft geen idee dat er een baby bij komt.
We vinden de verrassing zelf zo leuk.

Ik krijg het gevoel dat je stiekem in je verjaardagscadeau kijkt en het dan weer terug moet leggen omdat je er nog niet mee mag spelen hahaha.
In het ziekenhuis vonden ze het ook wel weer eens leuk om te vertellen dat het een dochter was toen ze geboren was.

@kikkertje81: hahaha, wat een leuke omschrijving over dat cadeautje, maar nu je het zo zegt is dat eigenlijk ook wat ik erbij voel, had het alleen nog niet zo kunnen verwoorden :)))

bij ons was het ook grappig bij de oudste: omdat tegenwoordig bijna iedereen al weet wat het is, hadden ze toen hij geboren werd niet gezegd dat we een zoon hadden gekregen.

mijn zoontje lag al 5 minuten op mijn borst en we hadden er niet eens aan gedacht om te kijken/vragen of we een zoon of dochter hadden, zo onder de indruk waren we van de bevalling en de baby.

en toen vroeg de verpleegkundige welke naam ze op het polsbandje mocht schrijven. dus wij: "eh, dat hangt ervan af of het een jongen of een meisje is!" dus zij helemaal verbaasd: "jullie hebben een zoon, wisten jullie dat nog niet?!?" nee dus!

Ja! Wij willen ook het geslacht weten :) Bij ons zoontje wisten we het ook, verder niemand en dat houden we nu ook zo. Jammer dat we nog even geduld moeten hebben voordat we het te horen krijgen, ben zó benieuwd!!

Ik wil het ook weten! Ga het ook vertellen, mijn moeder wil gericht breien ;) Mijn vriend heeft al twee zoons en dat zijn echte jongens jongens (die willen dan ook heel graag dat het een jongen wordt), maar daarom heb ik juist een voorkeur voor een meisje. Beetje versterking hier ;) Maar uiteindelijk is gezond en gelukkig het allerbelangrijkst!

Terug
Bovenaan