wie wil het weten??

ik ben even wie straks bij de 20 week echo wil weten wat het wordt. ik wil het zelf helemaal niet weten, maar als ik dat zeg wordt ik soms wel eens raar aangekeken en ga ik maar uitleggen waarom ik het niet wil weten, ben wel benieuwd of er meer mensen zijn die het niet willen weten, maar ook wel als je het wel wil weten, waarom je het dan wil weten. leek me leuk om hier een topic over te beginnen.

liefs, Karin

Wij willen wel graag weten of we een dochter of zoon erbij krijgen. Puur om van te voren wat meer gericht te kunnen shoppen!! Bij onze eerste wisten we t niet en hadden we alles neutraal, zowel babykamer als kleertjes. Bij Danique wisten we het door omstandigheden wel en dat vonden we hartstikke leuk! De eerste kleertjes waren roze met wit, had allerlij roze versieringen in huis. Aangezien de voorpret voor ons gewoon leuker was, willen we het nu graag weer weten!!! Maar verrassing is natuurlijk ook gewoon super leuk!! Het heeft eigenlijk allereer zijn charmes... Oja... Wij houden het verder wel geheim voor de omgeving! Dat hebben we de vorige keer ook gedaan en vonden we niet lastig!

Liefs, Mar

Wij wisten al bij 10 weken wat het wordt, dit door medische indicatie! Het is enorm vroeg om te weten, maar ook dit heeft zo zijn charmes!! Je kan alles aanpassen aan het geslacht. Al hadden wij niet deze vreselijke medicatie en konden we gewoon onbezorgd zwanger zijn, dan weet ik niet of ik het zou willen weten! Als het maar gezond is toch?

Liefs, Daantje

@daantjesmile: wist je met 10 weken al wat het wordt? Dat is lekker op tijd hihi
Bij de eerste wilden we het in eerste instantie niet weten, maar naderhand toch wel dus pretecho gemaakt. Nu willen we het weer graag weten, puur om dan idd het kamertje enzo er op aan te passen. en of we de kleertjes van de eerste kunnen gebruiken of dat het ineens allemaal roze moet worden ;)
Liefs Karin

Hoi karin,

ik heb altijd gezegt dat ik het niet wil weten, maar ik heb niet de makkelijkse zwangerschappen en mijn man heeft hier behoorlijk onder te "lijden". Hij wilde het graag weten en dus wilde ik hem dat graag gunnen. Nu dachten wij 2jaar geleden een dochter te krijgen, maar bij de geboorte bleek het geslacht niet goed ontwikkelt, als je snel keek leek het op een meisje maar na onderzoek en dnatest was het toch een jongen. Ons vorige kindje (13wkn miskraam) ook een jongen maar met trisomie 18.
Nu ben ik 11,3 en morgen de vlokkentest en we willen het geslacht ook nu weten, want stel je voor dat het weer niet goed is aangelegt.

Het kamertje zullen wij er niet op aanpassen, stel dat er iemand binnen loopt, want dat wij het weten erg leuk, maar voor de omgeving houden wij het toch geheim.

groetjes Danielle

Ik wil het ook graag weten, net als Kim te nieuwsgierig!!
En wij gaan het ook aan de omgeving vertellen, want ik kan het toch niet voor me houden en dat vind ik relaxer.
Andere keuze zou zijn om het helemaal niet te willen weten. Mijn vriend wilde het eerst niet weten, maar is nu toch ook al erg benieuwd.

Op 1 maart hebben wij om 8:45 de afspraak staan voor de 20 weken echo en dit duurt nog zo ontzettend lang :) Wij hebben al 2 jongens en daarbij wisten we het en uiteraard willen wij het nu ook weer weten.
Ga ik alles wassen wat ik bewaard heb (en dat is veel) of ga ik er een heel goed doel voor zoeken......:)
En mijn omgeving mag het ook gewoon weer weten hoor. al die speculaties die er nu al zijn pppffff veel te vermoeiend.
duidelijkheid heerlijk. Hou ik van.
groetjes

Terug
Bovenaan