wie wil het weten??

Wij willen het ook weten. Puur te maken met het bedenken van een naam. Meisjesnaam, daar komen we wel uit. Maar jongensnaam is een ellende bij ons. We zitten absoluut niet op een lijn.
Verder lijkt mij wel leuk om gericht te kunnen shoppen. De babykamer wordt wel unisex, maar dat heeft met onze smaak te maken.
Nog even geduld...

Nou ik wilde niemand overtuigen, hihi! Wij staan gewoon beide achter onze beslissing en ik zie geen grote obstakels bij het niet weten van het geslacht.

Het shoppen kan altijd nog, dan hou ik me nu nog binnen de perken, hihi!!!

Nou ik wilde niemand overtuigen, hihi! Wij staan gewoon beide achter onze beslissing en ik zie geen grote obstakels bij het niet weten van het geslacht.

Het shoppen kan altijd nog, dan hou ik me nu nog binnen de perken, hihi!!!

Wij wilde het bij de eerste 2 niet weten,vonden we heel spannend mag nu er 2 tegelijk opkomst zijn vinden wij het voor de makkelijkheid wel fijn als we weten of het mannetjes of meisjes zijn of een jongen en een meisje...en omdat de onze dochtertjes ook zo benieuwd zijn!

Bij onze eerste zwangerschap wilden wij het samen niet weten en hielden het als verrassing. We waren er beiden van overtuigd dat het een jonger werd. Stiekem hadden wij het allemaal (mijn moeder was ook mee en later met de familie tijdens de echofilm) gezien dat het een jongen werd.
Heel verrast waren we dus toen het een meisje bleek te zijn. Ze heeft daarom 2 dagen ook geen naam gehad, we waren er zo van overtuigd :)
Uiteindelijk is het Floortje geworden en die naam past perfect bij haar!

Nu willen we het wel weten. Meer om praktische redenen. Kunnen wij haar spulletjes nog een keer gebruiken of moeten we nu toch echt jongens dingen kopen? Het kamertje blijft ook bij ons redelijk unisex. Mijn dochter heeft een blauw gordijn en later hebben wij er meer een meiden kamer van gemaakt. Denk dat dat nu weer zo gaat.
Spannend. Wij hebben 14 februari de 20 weken echo. Een heel leuk valentijnskado dus!!

Terug
Bovenaan