Wie wil het weten?

Wij willen het (denk ik) ook weten... maar misschien ook niet. Bij mijn dochter wist iedereen het! Haha, het probleem toen was dat ze constant naar de naam zaten te gissen en dat vond ik heel vervelend!

Dus misschien houden we het dan gewoon lekker voor ons zelf. Ik ben ook in dezelfde periode zwanger (mijn dochter is van januari) dus dat is wel heel handig met de kleertjes. Maar ach, we zullen het zien!

Ik heb altijd geroepen dat ik het wil weten, mijn man liever niet, maarja ik was blijkbaar overtuigend :)

Dus we willen het wel weten en gaan het ook vertellen, geen geheimzinnigheid. Nouja, de naam zullen we wel voor onszelf houden (lekker consequent, haha).

Wij willen het niet weten..
anthans.. me vriend wil het niet weten en als ik het weet verspreek ik me zeker dus doen we het net als bij onze dochter en houden we het een verassing tot de geboorte:) was vorige keer ook leuk.. lag ze al op me buik een minuut of 2 toen ik ineens riep: "Wat is het eigenlijk?" haha was heel leuk/speciaal moment:)
dus ook deze keer moet ik geduldig wachten:)

Wij willen het wel graag weten, uit pure nieuwsgierigheid. Maar zolang hij/zij gezond is, zijn wij superblij!
Voor degene die het wel willen weten en erin geloven... kijk maar eens bij chinese geslachtskalender :)

Terug
Bovenaan