wie wil me helpen

A

Anoniem

Guest
en kan dat ook
ik hoop in ieder geval iemand.
nu zijn we er dus helemaal uit, het gaat gewoon door!
maar nu moet het ook nog raak zijn.
de eerste ronde was ik vijf dagen overtijd.
de ronde daarna was ik zwanger, maar een miskraam gehad.
na 2.5 week overtijd te zijn.
de laatste ronde was ik 13 dagen overtijd.
ik vraag me af wanneer ik nu mijn eisprong moet krijgen.
of wanneer mijn nod dag is.
anders moet ik uitgaan van 2 weken overtijd.
en ovulatietesten, daar vind ik het nog te vroeg voor.
wij klussen gewoon nog leuk zeg maar, dus zonder ovulatietesten en zonder het moeten, maar ik wil rond de ovulatie wel een keertje extra proberen.
ik voel mijn eisprong alleen nooit.
bedankt alvast

hee meis!!
das lang geleden!!
wat ontzettend leuk voor jullie dat jullie het weer gaan proberen!!!
ik hoop uiteraard het aller aller aller aller beste voor je.
fijn dat je er weer bent en dat het(hopelijk)al ets beter met je gaat.
nou lieverd ik gun het je van harte en ik hoor je wel!!!!
DOEG XJS MONIEK

Hoi,

ik wil je wel helpen, maar ben bang dat je dat alleen zelf kan.
Ik ben inmiddels 11 wkn, in de 3e ronde was het raak. Ik was er de eerste 2 rondes zoveel mee bezig, dat ik het onbewust gewoon tegen hield (denk ik). Ik wou ook rond mn ovulatiedatum iets vaker.  En wat denk je, bij de 3e ronde deden we eigenlijk heel rustig aan en heb ik er helemaal niet bij stil gestaan en was het wel raak. Volgens mij hebben we het de hele week rond mn ovulatiedatum niet gedaan.
Dus volgens mij moet je het gewoon doen als je er zin in hebt en helemaal niet stilstaan bij je ovulatie.

Ik hoop dat het wat helpt, is misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar bij ons hielp het.

Groetjes en succes Gieneke

he hoi,

in welke ronde zit je nou?
ronde 4 ofzo?
ik denk gewoon dat je geduld moet hebben, en ja ik weet het dat is heel moeilijk!
wij hebben er een dik jaar over gedaan!
en dat was erg frustrerend!

ik probeer dit heel voorzichtig te zeggen maar aan je berichten altijd te lezen ben je er super erg mee bezig!

ik dacht ook altijd dat je al meer dan een jaar bezig bent aan je berichten te lezen op het forum zwanger worden, maar aan je verhaal boven te lezen nog niet zo lang!
je moet er minstens een jaar voor uit trekken!

ik heb nu natuurlijk makkelijk praat nu ik zwanger ben!
neem lekker de tijd!

succes verder

groetjes Wilma

Lieve Fiepie,

Ik kan geen antwoord op je vragen geven, want dat heb ik niet!
Wel wil ik je heel veel succes wensen (je vriend ook) met jullie beslissing.
Ik heb het al eens eerder gezegd: je bent een sterke vrouw, volg je gevoel dan komt het goed.
Kijk maar naar mij!!

Liefs Andrea

(na 12 rondes 4 weken en  5 dagen zwanger.)

Hoi Fiepke,

Ik kan je helaas ook niet echt een antwoord geven, ik kan je wel adviseren ovulatietesten te gebruiken, via sensitest.nl zijn ze niet al te duur.(goedkoper dan bij drogist)
Hoop natuurlijk dat die 2 weken overtijd klopt!

Ik had gister eenpositieve ovulatietest dus geklust! nu maar afwachten en gewoon door klussen.

Succes ermee en mischien tot snel op het zwanger-forum?
Gr. Roos

Op de site www.9maanden.com rekenen ze het voor je uit.

Sterkte!

hoihoi,

tja of ik je kan helpen weet ik natuurlijk niet, maar ik kan je wel vertellen hoe ik achter mijn eigen ovulatiedag kwam. Bij ons ging het ook niet zo heel snel. Alle wijze mensen zeggen dat het heel gebruikelijk is om tot een jaar lang te klussen voordat je zwanger raakt. Ben je langer dan een jaar aan het oefenen en nog niet zwanger is het raadzaam om langs je huisarts te gaan.

Ik heb een paar periodes lang mijn temperatuur bijgehouden. Je moet dan iedere dag op hetzelfde tijdstip (ik deed het 's morgens voordat ik uit bed ging) je temperatuur opnemen en dat op een overzicht schrijven. Als het goed is dan krijg je een lijn die ongeveer op de helft (gemiddeld genomen) ineens een halve graad hoger is. Die stijging geeft aan dat je een eisprong hebt gehad. Als je temperatuur dan ineens weer daalt word je ongesteld.

Normaal gesproken zit er iedere dag wel variatie in je temperatuur, dus het is wel erg belangrijk om op een vast tijdstip te meten en dan natuurlijk liever niet nadat je net flink actief geweest bent ofzo.

veel succes!!

Mama_Ilse
bijna 38 weken zwanger

Terug
Bovenaan