wie wil me helpen

Hoi,

dat vind ik nou altijd zo makkelijk gezegd:  Je moet er niet zo mee bezig zijn
Zijn er dan mensen met een aan/ uit knopje. Als je iets graag wilt, natuurlijk ben je er dan ook mee bezig.
Zelf ben ik de 1e keer na 5 jaar uiteindelijk met IVF zwanger geworden. en nu zwanger(24 weken)  maar hier zijn  2 miskramen aan vooraf gegaan. De afgelopen 7 jaar heb ik regelmatig gehoord. je moet er niet zo mee bezig zijn.
Ik ben er van overtuigd   dat het inderdaad beter gaat als je er niet zo mee bezig bent maar zo werkt het nou eenmaal  niet in je hoofd.
Als je wilt weten wanneer je evoluatie is en je onregelmatig ongesteld bent dan moet je een test doen. Het schijnt dat je altijd de 15e dag voor dat je ongesteld wordt vruchtbaar bent. Het aantal  dagen voor de 15e dag kunnen variëren. Maar goed hier heb je dus alleen wat aan als je vooraf weet wanneer je ongesteld gaat worden.
Om de dag vrijen geeft trouwens de grootste kans op zwangerschap want dan is het zaad in beste conditie.
Hou wel in je hoofd dat het heel normaal is als het 1 jaar duurt voordat je zwanger bent.
Succes de komende tijd.

Groetjes Janneke

Janneke,

ik geloof dat je je een beetje aangevallen voelt.  Maar zo bedoelde ik het niet, of eigenlijk toch wel, maar je hebt het nu wel over 2 totaal verschillende situaties.
Zeven jaar is wel heel wat anders dan 4/5 maand.
Sorry als ik je gekwetst heb.........

Groetjes Gieneke

Terug
Bovenaan