Wie wil mij helpen?

Lieve dames,

Mijn naam is Jessica en ik ben al 10 jaar werkzaam als verloskundige. Tijdens mijn werk heb ik al veel gezien op het gebied van zwanger worden en miskramen. Helaas is zwanger worden en zwanger blijven niet voor iedereen vanzelfsprekend. Zo lees ik hier ook heel wat topics over zwanger worden, trajecten, miskramen en teleurstellingen. Ook zie ik veel hoop, elke maand weer, houdt dit vast!

Door mijn ervaring als verloskundige is mijn passie ontstaan om stellen te begeleiden naar een gezonde zwangerschap. Ik vind dat hier nog te weinig over bekend is, de drempel om al naar een verloskundige te gaan voor dat je zwanger bent te groot, de huisarts kom je eigenlijk pas als je al een jaar bezig bent of klachten ervaart.

Hierom wil ik een online cursus ontwikkelen om jullie te helpen bij de stappen die je zelf kunt zetten naar een gezonde zwangerschap. Hier is jullie input heel waardevol voor. Zo kan ik de cursus precies aan laten sluiten bij jullie wensen.

Als je me wil helpen kun je deze enquête invullen, hij is anoniem als je dit wenst en duurt ongeveer 5 minuten. https://forms.gle/o9QtTRaJvgcwDM399
Als dank voor jullie hulp ontvangen jullie van mij een ebook met waardevolle tips om gezond zwanger te worden.

Mijn dank is groot en ik hoop jullie hiermee te kunnen helpen.

Lieve groet,

Jessica Verbraeken
Luva Gezond zwanger
 
Terug
Bovenaan