Wie wil ook een tweede kindje?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik ben Tess en heb een zoontje van 4,5 maand. Binnenkort willen we weer proberen zwanger te worden!
Op dit moment geef ik nog gedeeltelijk borstvoeding en ben ik nog steeds niet ongesteld geweest. Ik ben nu aan het tempen om te zien of ik al wel een eisprong heb. Klussen is leuk, maar doorlopend om de andere dag gaat écht niet lukken! Ik hoop maar binnenkort wijzer te worden, anders ga ik aan de ovulatietesten!

Wie probeert ook voor een tweede? Hoe oud is je oudste?
In ieder geval: succes!!!!

Groetjes,
Tess

Hoi Tess ,

Wij zijn ook bezig voor een tweede.
Ons dochtertje Nikita wordt volgende week 1 jaar.
Zover ik weet ben ik nog niet zwanger.
Ik ben 3 mei gestopt met de pil en zit nu in de tweede ronde.
Ik moet donderdag ongesteld worden ( of niet).
We zien wel.

Groetjes Jessica

Succes met zwanger worden

Hoi meiden,
leuk. Andere meiden die voor een tweede gaan. Ik merk dat het toch ook echt anders is dan bij de eerste. Hebben jullie dat ook?
Dat is trouwens een jongetje, genaamd Quinn, die nu bijna 6 maanden is. We zijn nu denk ik een week of 8 bezig. Mijn eerste cyclus was 31 dagen, maar die ben ik nu alweer lang voorbij. Heb alweer 2 testen gedaan (kon me niet inhouden), maar die waren negatief. Weer afwachten dus. Zit nu inmiddels op dag 41. Bij Quinn had ik onregelmatige en lange cyclussen (gemiddeld 43 dagen). Nu hoop ik natuurlijk dat het komt omdat ik zwanger ben. Maar ja..... vindt trouwens het "wachten" nog steeds lastig.
Groetjes Veerle

Hoi,

ook wij willen voor een tweede gaan!
Maar...we moeten nog even afwachten! Frank had/heeft wat slappe spiertjes en daarom is er laatst bloed afgenomen ivm chormosomenonderzoek. De verwachting is dat daar niets uitkomt. Als het goed is krijgen we 3 augustus de uitslag1 Als die gioed is dan mogen de remmen los Mijn zoontje is overigens 8,5 maand oud. Ik heb 8 maanden bv gegeven. maar werd alweer na 3 maanden ong....

Janneke

Wij zijn nu ook weer een het klussen voor een tweede. M.n dochter wordt over 2 weken 2 jaar. We wilden eerder, maar door verhuizing en kwijtraken baan hebben we het(met moeite) een jaartje uitgesteld.
Ik zit nu in mn eerste ronde en al op dag 33. Dus ben benieuwd. Voor mn eerste zwangerschap was mn cyclus gemiddeld 37 dagen(met uitschieters van 47!) Heb al wel een test gedaan(kon het ook niet laten) maar helaas negatief. Denk ook te vroeg en het zal wel niet in de eerste ronde.

gr Linda

Hoi meiden,

Wij zijn ook bezig voor een tweede kindje. Onze dochter is net twee geworden.
Ik ben vanaf maart met de pil gestopt. 23 juni is mijn NOD, maar kan ook veel later zijn want cyclus is nog heel onregelmatig (42!-42!-28). Maar heb eigenlijk al beetje een  voorgevoel dat het niet raak is...maar toch, het blijft spannend!
Nou, succes allemaal!

Groetjes

Hoi!

Wat leuk dat er al zoveel reacties zijn! Hebben/hadden jullie ook dat je weer even moet denken hoe het allemaal ook al weer moet? (Niet het klussen zélf natuurlijk hahahaha) Ik bedenk me net dat ik ook weer foliumzuur moet gaan slikken. Ik had de vorige keer van die multi van etos. Kun je die ook gebruiken als je nog BV geeft?

@Jessica: spannend hoor, ik zal voor je duimen. Je klinkt relaxed, lukt het je om van de testen af te blijven? Ik kon het vorige keer niet laten....

@Veerle: Ja, het is inderdaad heel anders dan de vorige keer, al is het verlangen er niet minder om (mag ik dat zeggen?). Ik vind het wachten nu ook zo moeilijk, we hebben afgesproken in september te beginnen, dan is Christian 6 maanden. Met tempen ben ik nu dus vooral 'voorbereidend' bezig. Omdat het nu zo anders is dan bij de eerste, leek het me leuk een aparte topic te openen.
Hopelijk blijven  jouw rode duivels weg!

@Janneke, ik duim voor een goede onderzoeksuitslag. Laat je het even weten?

@Linda, je weet nooit! Ook al is het je eerste ronde, ik hoop voor je dat het zo is!

@Willetje, ook jij weet maar nooit! En anders: nieuwe ronde, nieuwe kansen, toch?

Nou meiden, succes en tot gauw!
Groetjes,
Tess

Het verlangen is idd zeker niet minder. Zoals het er nu uitziet ben ik vandaag ongi geworden. Dan is deze cyclus dus 41 dagen geweest. Ik heb me er ook weer in moeten verdiepen om te weten hoe het zat.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan