Wie wil ook een tweede kindje?

hallo,

Ik ben (als het goed is) ruim 7 weken zwanger van mijn tweede kindje..ik heb volgende week donderdag (ben dan 9 weken) de eerste echo!
Ik ben zwanger geraakt in de tweede ronde, ook deze keer ging het weer vlot. Mijn zoontje wordt in oktober 2 jaar, dus hij is bijna 2 en een half als ons tweede kindje wordt geboren. (als deze zwangerschap goed blijft gaan)!

Groetjes Kirsten
Heel veel succes allemaal!

Hey.

Wij zijn nu 1,5 jaar bezig voor een 2e wonder.
Onze dochter is 3 jaar. We hadden gehoopt dat ze nog niet naar de kleuterschool hoefde als de 2e er zou zijn, maar helaas gaat dat niet meer op.
We zitten nu in de MM en hopen dat we nu toch snel een keer weer zwanger zijn.
Veel succes met het zwanger worden.

Groeten van Miena.

Hallo Tess ,

Ook wij zijn bezig voor een tweede.
Onze zoontje  Bieko  wordt morgen alweer 10 maandjes.
Maar zoals ik al voel komen de rode duivels weer  in aantocht.
Ik ben  15 Juni  gestopt met de pil en werd ongesteld op 21 Juni.
Nu moet ik aanstaande Donderdag 19 Juli weer ongesteld worden dus wij zijn weer heel erg benieuwd ja of nee. Want met de eerste hebben we er 3 jaartjes over gedaan. Dus vandaar dat wij niet langer willen wachten op een tweede.
Dit is ronde 2 waar wij mee bezig zijn maar eerst nu afwachten of de rode duivels los barsten ja of nee.

Groetjes van Brenda.

Enne Succes met zwanger worden en dat geld trouwens voor iedereen hierzo  hoor.  

Hoi Tess en de rest,

Wij gaan ook voor een 2de wondertje!!! Wij hebben al een dochertje   op 2 augustus is ze 5 maandjes oud!!!
We zouden het leuk vinden om 2 kindjes kort achter mekaar te krijgen als het mag lukken dan!!!
Ook vanwege mijn leeftijd ben nu 36 jaar dan heb ik nog wat speling mocht het langer duren!!!
Maar het is weer net zo spannend, en ben wel gedulig deze keer!!!
Jullie ook allemaal succes!!!!

Liefs Sandy

Hey allemaal!

Is het bij jullie ook zulk lekker weer? Veeeeel beter dan gisteren!

@ Veerle, wat jammer dat de RD er weer zijn (ja, ook de afkortingen moet ik weer even aan wennen....:)). Wat heeft je zoon trouwens een leuke naam!

@ Kirsten, geweldig! Gefeliciteerd meid. Toch weer spannend om weer zwanger te zijn? Je zult zo'n beetje in februari uitgerekend zijn... Heb je al veel 'kwaaltjes'? Ik hoop altijd dat er zoveel kwaaltjes zijn dat je lekker kunt merken dat je zwanger bent, maar dat ze niet zo erg zijn dat je er echt last van hebt. Strooi je wat glitters voor ons?

@ Miena, kop op meid, de moed niet opgeven hoor! Er ligt vást voor jou nog een kindje in het verschiet! Ik duim voor je!

@ Brenda, wachten wachten wachten... blèèèèh! Maar misschien ben je dit keer wel heel snel zwanger!

@ Sandy, grappig hè, dat Jessica en Christian op dezelfde dag geboren zijn! Het zou wel werelds zijn als we nu ook weer tegelijk op zouden gaan alleen.... dan zou je nu nog niet zwanger moeten zijn... neeeeeee, ik hoop voor je dat het raak is!

Tot later allemaal!
Groetjes,
Tess

Hoi hoi,

wij zijn ook bezig voor een tweede hummel ;-). We hebben een dochtertje van 2 jaar en bijna 5 maanden.
Ik ben op zich niet zo bezig met al die dagen wanneer je vruchtbaar bent, maar ga er straks wel mee beginnen.
We hebben eerder al geprobeerd 2e te krijgen, maar is niet gelukt. Daarna pauze ingelast zodat ik mijn opleiding af kan maken en nu dus weer aan het klussen .
Ik ben benieuwd!! Volgende week zo ongeveer mijn NOD dag (26e denk ik). We merken het wel.

Jullie allemaal succes met zwanger worden

Terug
Bovenaan