Wie wil van te voren níet weten wat het wordt...?

Hoi Meiden!
Ik lees hier en daar dat er al meiden zijn die weten of ze een jongen of meisje krijgen. Wij wisten het bij de 1ste niet en nu twijfel ik iets meer, maar willen we in principe ook wachten tot de geboorte.
Ik merk in de winkels dat kennelijk de meesten toch al weten wat ze krijgen...de kleinste maat kleertjes zijn al roze en blauw en de collectie "neutraal" is zeer beperkt en ook een beetje saai.
Zijn er hier nog meiden die   er voor kiezen het níet te willen weten? Misschien kunnen we elkaar ook tips geven over leuke neutrale kleertjes en spullen. Ik was al aan het denken om vlak voor de bevalling een jongens- én een meisjespakje te kopen en dan naderhand maar ruilen wat ik niet nodig had!
Groetjes, Edith (17+3 van nr.2)

Wij willen wel weten wat het wordt,
maar hebben nu al best wat neutrale kleertjes gekregen.
Vooral wit/creme tinten, maar ook al iets roods, en groens.
Je hebt wel gelijk hoor, vind het wel jammer want ik zou het niet
zo leuk vinden als ons kindje alleen maar roze of blauw heeft.

Hoi Edith,

Wij willen ook niet weten wat het is, al ben ik wel heel nieuwsgierig.....
Over drie weken hebben we de 20-wekenecho, ben benieuwd of ik het zelf misschien zie maar wil het niet persee weten.
We hebben allebei de geslachten al dus maakt het voor ons ook niet uit.
Vind ook, als je het al weet   is de verrassing er af (vind ik hoor)
Maar idd wel handig om kleertjes te kopen, al koop ik meestal van te voren niet zo veel. We hebben een grote fam dus krijgen we altijd een complete garderobe, wat ik   niet altijd even leuk vind (soms niet helemaal mn smaak)

groetjes mama an

Bij de eerste (nu 2) wisten we het niet. Vond het ontzettend lastig om neutrale, leuke  kleertjes te vinden. Toen ze geboren werd was het een hittegolf en hadden we winkels alweer  de herfstcollectie (met lange mouwen) hangen.

Bij deze zwangerschap twijfelde ik in het begin heel erg of ik het wel of niet wilde weten (vriend wil het perse niet weten). Nu wil ik het niet weten en koop ik gewoon neutrale setjes en eventueel een echt jongens en meisjes setje. Genoeg zwangeren in de omgeving die tegen die tijd het andere geslacht krijgen.

Over een week hebben we de 20 wken echo. Vind het best spannend. Hopelijk zet de gynacoloog de echo er goed op. Heb het bij een kamergenootje in het ziekenhuis meegemaakt, dat er toen er beeld verscheen op het scherm je niet meer hoefde te raden.  Dat jongetje lag met de beentjes wijd uit .

Groetjes Noah

Hoi Mama An en Noah!
We zijn toch echt in de minderheid geloof ik hè! Ik twijfel soms ook nog wel hoor...waarom zou je het níet willen weten...er is vrij simpel achter te komen. Waarom zou je het wél willen weten...tja, het kan praktisch zijn, qua kleertjes enzo...Zou de verrassing tijdens de geboorte minder zijn als je het geslacht al weet? Ik vraag me af of ik überhaupt 100% zou durven vertrouwen op wat het volgens de echo zou zijn...ze hebben het natuurlijk ook wel eens fout...
Wat een overpeinzingen! Vooralsnog willen we het nog steeds niet weten hoor! ;-)
Groetjes, Edith.

hoi,

Wij willen het de ene keer wel weten en de andere keer weer niet. Maar wat je zegt de uni kleertjes zijn heel beperkt. Maar als we het willen weten, dan houden we het voor ons zelf. Dan genieten we er met z'n 2tjes nog van.

gr sharmila

Hoi,
Ook wij willen niet weten wat het wordt! We hebben al een jongen en een meisje en wisten het beide keren niet. Gevoel klopte overigens beide keren wel...
We twijfelden even of we het toch wilden weten (vooral praktisch), maar vinden de verrassing leuk als het geboren wordt. En tja, ze hebben het ook wel eens mis. Moet er niet aan denken dat je de hele tijd denkt dat het een ... wordt, en dan blijkt het een ... Dus toch 2 namen paraat, zijn we nog over aan het nadenken.
Vanavond hebben we de 20 weken echo. Spannend!
Groetjes,
Sonja

Terug
Bovenaan