Wie wil van te voren níet weten wat het wordt...?

Hoi Edith,

Wij willen ook niet weten wat het word, ik heb zoiets we zien het wel als het
geboren is. Heb vandaag weer controle gehad en alles was goed, 18 augustus
heb ik de 20 weken echo!

Groetjes Sharon

ook wij willen het niet weten. dit is het derde kindje, we hebben het nog nooit gedaan  en het is zo leuk om te bewaren tot na de geboorte en dat je dan kan zeggen en wat is het? anders weet je alles al en vind ik persoonlijk niet leuk

Hoi allemaal,
Ik ben zwanger van de 1e en dat wordt een tweeling. Nu willen we toch wel graag weten wat het wordt, gewoon om praktische redenen. Twee meiden kun je bijv. een heel andere kamertje doen dan 2 jongens. Over 2 weken gaan we het hopelijk zien!!! Spannend!

Groetjes Suus

Hoi Dames,

Ik wil het ook niet weten hoor.

Heb nog maar 1 pakje gekocht.
En die is neutraal.
Wel al wat dingetjes gekregen maar dat is ook neutraal dus dat scheel.
Ook vind ik op een of andere manier dat je een meisje best blauw   aan kan doen maar een jongen geen rose.

komt allemaal dik in orde.
Lekker verrassing houden.

anita

hoi allemaal,

We wilden niet weten wat het zou worden, zoals hierboven staat, maar de echo was voor mijn vriend en mij toch wel heel duidelijk.
De kont was duidelijk... beentjes wijd en daar bungelde toch duidelijk nog iets tussen. Toen we dat zagen en de gynacoloog 2 seconden daarna vroeg of we ook wilden weten wat het werd hebben we maar nee gezegd. Maar op de terugweg hebben we er nog eens goed om gelachen.  

Nu maar afwachten of we het goed gezien hebben. Koop een paar weken van tevoren gewoon een meisjes en jongens setje, dan hebben we in elk geval iets leuks in huis...... sommige kleertjes die we bij onze dochter hadden gekregen, waren echt heel erg....

Groetje Noah

Nu dit nog geheim houden voor familie en vrienden.... dat is echt heel moeilijk voor mij..... Mijn vriend zegt altijd dat alles bij mij op het voorhoofd geschreven staat.  

Ook wij willen niet weten wat het wordt. We waren er allebei heel stellig over.
Merk idd dat mensen dat wel raar vinden, maar dat kan me niet schelen 20 weken echo 3 weken geleden al gehad en niets gezien. Heb hem ook op dvd en er is nog niemand die iets heeft kunnen ontdekken.
Heb tot nu toe 2  creme kleurige  pakjes en een wit broekje en rood shirtje van LIEF!

Succes allemaal.

Judith

Hallo allemaal,

Ook wij weten niet wat het zal worden. Een verassing dus.   Ik heb wel en neutraal truitje en broekje. Want ik ga in het ziekenhuis bevallen. Maar ik vind die aller eerste babytruitjes met een wikkelluier ook heel erg lief.   Dus dat zal het de eerste tijd wel dragen en dan volgt de rest vanzelf.
Succes verder allemaal met de zwangerschap!

groet:   Da

Hoi meiden!
Toch leuk om te weten dat er meer meiden zijn die het "ouderwets" niet van te voren willen weten!
Ik ben vandaag leuk geslaagd bij de H&M. Daar hadden ze vrij neutrale pakjes met egeltjes en uiltjes...ik vind ze erg schattig!
Groetjes, Edith.

Terug
Bovenaan