Wie willen jullie bij de bevalling hebben?

Hoi dames,

Zoals de titel al zegt: wie zouden jullie bij de bevalling willen hebben?

Bij mijn vorige bevalling waren mijn man en moeder aanwezig. (Mijn moeder heeft de bevalling gefilmd, nog niet terug gekeken maar ooit wil ik dit wel gaan doen).
De combi van mijn man en moeder vond ik erg fijn.
Dus bij deze bevalling zijn weer mijn man en moeder aanwezig.

Ben benieuwd waar jullie voor kiezen.

Liefs Danielle

Ik beval ook alleen met mijn man! En natuurlijk het medisch personeel. Had bij mijn eerste bevalling genoeg aan mezelf. Hahaha. Mijn man heeft me heel erg geholpen met puffen! We hadden verder ook helemaal tegen niemand verteld dat ik naar het ziekenhuis ging, om te bevallen. Aangezien mijn zoontje 1 dag te vroeg was, kwam het voor de meeste ook echt als verrassing. Sprak s ochtends nog met mijn zusje, en s avonds was ik bevallen! Hahaha. Nu moeten we het wel tegen iemand zeggen, ons zoontje moet toch opgevangen worden!

Liefs

Leuke vraag weer Danielle!!
Ik moet in het ziekenhuis bevallen en zal daar mijn vriend en dochter bij hebben!
Naomi is dan bijna of net 10....en kijkt er heel erg naar uit.
We hebben haar heel goed voorbereid en als ze weg wil, staat mijn zus paraat. Mijn zus heeft ook mijn zoontje bij haar, dus dan kan hij er zo snel mogelijk bij zijn als de kleine is geboren.
Mijn beide bevallingen waren binnen vier uur en als ik erop terug kijk en de film terug kijk, dan was het eigenlijk een makkie...
Daar hoop ik nu weer op en dan kan ze er makkelijk bij zijn!!
Maar ik vind het wel weer erg spannend worden hoor....
Zien jullie er tegenop? En willen jullie het gefilmd hebben? Desnoods de camera op een statief?

Liefs Brigitte

Ik wil alleen mijn man bij me hebben. En we denken er nog over om het te filmen, maar dat weten we nog niet. En ik probeer het niet aan de buiten wereld te laten merken dat we aan het bevallen zijn.

hoi,

bij mn eerste waren mn ouders er ook bij, dat vond ik erg fijn.

ze hadden nog nooit een bevalling meegemaakt, ik ben geadopteerd, nu komen ze mn dochtertje halen als het gaat beginnen.
misschien komen ze tussen door even spieken hoe het gaat.

gr dion

Ik ga bevallen met mijn ouders en schoonzusje, aangezien ik geen partner heb... Mijn broertje blijft dan bij mijn kids... Zodra ik bevallen ben, dan komen hun meteen naar zkh ook al ist midden in de nacht... Mocht het onverhoopt een keizersnede worden is alleen mijn vader erbij... Mijn vader en ik gaan samen de navelstreng doorknippen als dit mogelijk is... Ik kijk heel erg uit naar deze bevalling omdat dit de 4e en laatste is... X

Terug
Bovenaan