Wie willen jullie bij de bevalling hebben?

Ik wil ook alleen mn vriend erbij hebben. Mn moeder woont gelukkig dichtbij, dus mocht ik me bendenken dan is ze er zo.
het lijkt me zo mooi en intiem om mn zn 2tjes mee te maken.

Ik hoop thuis te mogen bevallen, dus hoop ook niet dat ze onverwacht op de stoep staan ;-)

x

Fijn dat iedereen de keus al heeft gemaakt!
Mijn schoonmoeder gaat op ons zoontje passen.
Maar als de bevalling qua tijd handig uitpakt wil ik toch liever dat mijn zoontje naar mijn zus gaat. Ik heb namelijk liever niet dat mijn schoonmoeder weet dat ik aan er bevallen ben. Ze gaat dan namelijk iedereen gelijk op de hoogte stellen. Vanaf 38 weken zwangerschap bij mijn zoontje belde ze bijna 3 x per dag hoe het ging en of ik al aan het bevallen was. Pffff. En dan werd gelijk iedereen op de hoogte gehouden.
Toen ze tijdens de weeën belde hebben we dan ook niets gezegd:)

Dit keer gaat mijn moeder ook weer de bevalling filmen.

@Marleen wat bijzonder dat je samen met je vader de navelstreng door wilt knippen!

In de eerste plaats alleen met mijn vriend, maar mijn moeder staat wel paraat als het zover is.
Heb het gevoel dat ik haar er misschien toch wel bij wil hebben.
Mijn vriend vindt dit ook geen probleem die laat het helemaal aan mij over.
Ik ben zelf bij de bevalling van mijn neefje geweest (kindje van mijn broer) en dat was een hele bijzondere ervaring die ik nooit meer zal vergeten, maar ik zou zelf mijn schoonzusje er niet bij hoeven hebben. Daarvoor vind ik het toch weer net iets te intiem.
Filmen weet ik nog niet... Wel als hij net geboren is, maar de bevalling zelf hoeft denk ik niet.

Groetjes Kim

Ik wil alleen mijn man erbij hebben, hebben het ook zo bij de eerste gedaan. Toen het begon, had mijn man wel gelijk mijn moeder gebelt, die is toen nog even gekomen . En heeft de andere oma's/ opa's ingelicht die zijn toen ook al gekomen in het ziekenhuis, maar niet bij de bevalling. Het ging toen heel snel dus ze hoefden niet zolang te wachten. Nu wil ik thuis gaan bevallen en mijn moeder vangt Yara op. Ik wil als eerste na de bevalling Yara erbij en mijn moeder. Daarna de andere opa's en oma's bellen maar ligt ook wel aan het tijdstip. Ik wil het niet gefilmt hebben wel foto's.

Liefs Marie

ik wilde van beginaf aan dat ik zwanger was heel graag me man en moeder er bij hebben dat wil ik nog steeds heel graag ,,, ik wil ook heel graag dat de bevalling op de film word gezet ! door me moeder. mischien wil ik het wel helemaal niet terug zien maar dan heb ik het wel voor me man en mij
groetjes mandy

mijn vriend en de verloskundige en verder geen gedoe aan mijn bed daar heb ik echt geen behoefte aan. het is toch heftig zo'n bevalling en ik denk dat het toch wel fijn is als je jezelf goed kan consentreren dat gaat me niet lukken als mijn moeder erbij is of andere mensen waar ik niet achter sta dat ze erbij mogen zijn. en dat betekent dus niet dat ik vind dat er geen moeders bij mogen zijn maar die van mij gaat er zeker niet bij zijn al dat gekwebbel en dan dat gedoe van oh schat gaat het wel alsof ik zielig ben dat moet ik gewoon niet hebben en mijn moeder heeft dat wel heel erg aan zich dus nee geen mama erbij

Terug
Bovenaan