wie wilt het weten jongen of meisje

hey willen jullie weten wat het wordt. ik heb 20 april mijn 2de echo en misschien wil ik het dit keer wel weten. bij de 1ste had ik dat helemaal niet maar nu wel.

heeft iemand dit nog meer

Hoihoi,

Ook wij willen het weten. Bij de eerste hebben we het ook gevraagd. Ik heb echter wel mijn grenzen. Hoorde dat je soms in allerlei bochten moest wringen omdat ze het anders niet konden zien, dat hoeft dan voor mij ook niet. (iemand moest 20 minuten op de handen en knieeen zitten in de hoop dat het kindje zou draaien en ze het konden zien). Maar de oudste lag er heel mooi voor, dat zelfs ik als leek kon zien dat het een jongetje werd. Ik had bij hem ook erg sterk het gevoel van jongetje. Eigenlijk ook wel daarom dat ik het wilde weten, want was bang anders " teleurgesteld" te zijn. Klinkt misschien stom, maar ik rekende gewoon op een jongetje en als er dan na 40 weken een meisje op m'n buik had gelegen had ik dat toch raar gevonden...

Nu kan ik mezelf absoluut niet voorstellen dat ik een meisje zou krijgen. Ook weer raar, maar dat zou vaker voorkomen als je eerste eentje is van het andere geslacht dan de tweede. Maar ben wel erg benieuwd, ook omdat ik nu niet zo'n sterk voorgevoel heb. Helaas zal ik nog wel 7 weken moeten wachten...

Groetjes,
Jo

Wij willen het ook weten.
We zullen alleen nog zo'n 5 a 6 weken moeten wachten tot de 20-weken echo. We hebben nog geen afspraak gemaakt.
25 maart hebben we weer een afspraak bij de VK.

Maar ik wil het graag weten, niet dat het ons iets uitmaakt! Zolang het maar gezond is.

Liefs,
mammalein

wij willen het ook weer weten, omdat we gewoon te nieuwsgierig zijn en om praktische redenen.
Als het nml weer een meisje is krijgt de beeb Fleur d'r kamer en Fleur dus de nieuwe.
Is het een jongen dan gaan we voor hem de nieuwe kamer inrichten.
(Fleur d'r kamer heeft een wand met roze behang, zie foto en daar zijn wij zo "trots" op en nog lang niet op uitgekeken dat dat zeker blijft! tis trouwens een combi van 2 verschillende behangetjes)

Hihi, mama van fleur, geweldige kamer!! Hou ik wel van.

Wij willen het ook weten, inderdaad ook voor praktische redenen. Wij hebben 2 meiden, en iedereen hier thuis wil wel een meisje erbij. Dus het zal wel een jongen worden.
Waar ik inmiddels ook wel blij om kan zijn. Ik weet al dat meisjes heel leuk zijn, en met jongens heb ik tot nu toe alleen maar negatieve ervaringen. Maar is ook wel hoe je we zelf mee op gaat denk ik.

Hoi Meiden

Wij waren ook erg benieuwd wat we kregen en dan vooral mijn man aangezien we al een dochter hebben.
Dus vanmiddag een pretecho gehad en...
Het zag er heel mooi uit en we hebben een aantal x goed gezien wat we kregen...
HET IS EEN JONGEN !!!
Ze heeft zelfs het balzakje gezien haha en weet het voor 95% zeker.
Ze heeft onze zoon ook opgemeten en ik liep 5 dagen voor op de uitgerekende datum, dus de kleine heeft het goed daarbinnen.
Ik moet zelf nog even aan het idee wennen, maar mijn man loopt al de hele tijd met een enorme smile, lief hé.

Een hele gelukkige Mama2006 (16w)

Hoi

Ik wil het absoluut weten. Ben veel te ongeduldig om tot eind september te wachten. Lijkt me ook wat makkelijker met namen kiezen, dat vind ik echt een lastige klus zeg. Gelukkig hebben we nog een half jaar.
Gr Petra

Hoi,

Bij onze eerste twee meiden wilde we het allebei NIET weten. Nu uit praktische reden willen we het wel weten al zullen we denk ik nog twijfelen tot het moment dat het te zien is. Ik vind het wel leuk om het spannend te houden wat het word. Maar aangezien de kamer van de jongste voor de beeb wordt en ze het hier nog niet helemaal mee eens is, moeten we deze echt goed aanpassen en dus dat is al 1 reden dat we het graag willen weten. En bovendien als het dit keer een manneke wordt (wat ik niet denk) moeten we toch wat andere kleertjes e.d. aanschaffen. Dus ja dit keer willen we het wel weten.

groetjes

Terug
Bovenaan