Hoihoi,
Ook wij willen het weten. Bij de eerste hebben we het ook gevraagd. Ik heb echter wel mijn grenzen. Hoorde dat je soms in allerlei bochten moest wringen omdat ze het anders niet konden zien, dat hoeft dan voor mij ook niet. (iemand moest 20 minuten op de handen en knieeen zitten in de hoop dat het kindje zou draaien en ze het konden zien). Maar de oudste lag er heel mooi voor, dat zelfs ik als leek kon zien dat het een jongetje werd. Ik had bij hem ook erg sterk het gevoel van jongetje. Eigenlijk ook wel daarom dat ik het wilde weten, want was bang anders " teleurgesteld" te zijn. Klinkt misschien stom, maar ik rekende gewoon op een jongetje en als er dan na 40 weken een meisje op m'n buik had gelegen had ik dat toch raar gevonden...
Nu kan ik mezelf absoluut niet voorstellen dat ik een meisje zou krijgen. Ook weer raar, maar dat zou vaker voorkomen als je eerste eentje is van het andere geslacht dan de tweede. Maar ben wel erg benieuwd, ook omdat ik nu niet zo'n sterk voorgevoel heb. Helaas zal ik nog wel 7 weken moeten wachten...
Groetjes,
Jo