wie wilt het weten jongen of meisje

Wat leuk allemaal!
Als ik jullie berichtjes allemaal lees word ik nog nieuwsgieriger!!!!
Wij krijgen 20 april de 20 weken echo en zullen dan (hopelijk) zien of we een meisje of jongetje krijgen!
Ik heb zelf heel erg een voorgevoel voor een jongen dus ik ben benieuwd of mama gelijk gaat krijgen!

Hadden jullie ook een voorgevoel?

Hoi,

Zelf twijfel ik heel erg.
Bij de 1e wisten we het niet. Bij de 2e wel, maar o zo moeilijk om stil te houden. Het was wel ons geheimpje. Na de bevalling wisten de anderen pas dat wij het al wisten.
Nu de 3e komt heb ik zo iets van: wat maakt het uit?

Mijn man wil het wel graag weten.
Dinsdag na de pasen hebben we de 20 weken echo.
We krijgen extra foto `s omdat de huisarts (en ook mijn verloskundige is) aan het verder leren is en onderzoeken moet doen.
Dat is wel leuk natuurlijk en misschien zien we het dan wel vanzelf..............?

gr. Blije Mama van 2

Hoi hoi,

Wij willen het ook graag weten. Ben gewoon veeeeeeeeeeel te nieuwsgierig. Afgelopen donderdag was ik bij de gyn maar die wilde helaas nog geen uitspraken doen. Dus ik moet toch wachten tot de 20 weken echo. Gelukkig is die al 17 april.....
Ik heb deze keer ook echt geeeeeeeeeeeeen idee! Bij Sven was ik er heilig van overtuigd dat we een jongetje zouden krijgen en dat was dus ook zo.
Ik vind het ook wel fijn om te weten. Het geeft me gewoon nog net een tikkeltje meer binding met het kindje.
En wij zeggen het ook gewoon tegen iedereen. Ga daar geen geheim over maken. Heb ook geen zin om elke keer na te moeten denken als ik iets zeg om het maar niet te verklappen. Alleen blijft de naam nog wel geheim.

Groetjes,
Maike

Hallo,
Spannend zeg! Wij zijn nog ernstig aan 't twijfelen.... Bij de eerste wisten we het niet, hoewel we een erg sterk voorgevoel hadden; een jongen dachten we en een jongen werd het! We hebben een unisex kamertje en unisex kleine babykleding, dus eigenlijk hoeven we het niet zo nodig te weten... maar of ik me in kan houden tijdens de 20-weken echo... we zullen zien!

Hoi allemaal,

Ook mijn nieuwsgierigheid heeft het gewonnen................
We weten wat het is maar ik houd het liever nog voor mij zelf. (veronderstel dat een bekende dit leest..!)

Maar wat voorop blijft staan is dat het allemaal goed/gezond is.

Voor degene die nog mogen: succes
gr. Blije Mama van 2

Hoi Dames

Ik ben 19wkn+3dgn zwanger.
Wij gaan vanavond naar het echocentrum voor een pretecho,heel erg spannend.
Inmiddels heb ik al 10 echo's gehad,de gynaecoloog zei dat ze het nog niet kon zien wat het wordt.
4 mei heb ik de 20(21) weken echo,maar ik kon niet zo lang meer wachten....Erg he...
Bij mijn vorige zwangerschappen (2 zoons, 12 en 3 jaar) wisten we  het niet vantevoren,maar nu hebben we echt zo'n drang om  het te weten...
Nog een paar uurtjes geduld....

Groetjes,
Sandra

Terug
Bovenaan