wie zal het eerst bevallen van ons?

Wie zal het eerst mogen bevallen,de maartmama,s die in begin maart zijn uitgetelt waaronder ikzelf of juist de maartmama,s die later in de maand zijn uitgeteld!
Ikzelf denk dat de beeb in feb komt,wanr als ik uitreken de eerste dag van m,n laatse mensruatie zou ik 23feb uitgetelt zijn,maar m,n gyn zegt dat ik op 3maart uitgetelt ben.
Nou we zien het wel als ze maar nog zoiezo 2weken blijft zitten ,dan ben ik 37weken!
groetjes

Ik reken er zelf op dat de mijne wat later komt, dat hoor je namelijk vaak vd eerste en was bij mijn moeder (ik dus) ook zo en ik ben fysiek een kloon van haar hahaha
ik zit lekker in het midden trouwens met 14 maart :)
een andere maand zal het waarschijnlijk/hopelijk niet worden!

maarreeh hoezo verschillen jullie berekeningen???

Ohhh er zullen genoeg mama's zijn die voor mij bevallen. Ik ben pas 22 maart uitgerekend.
Ik verwacht niet dat ons mannetje veel eerder zal komen, maar hoop het stiekem toch wel. Als ik nu ook weer overtijd ga lopen( net als bij yordi 2 weken) dan wordt ik geen maartmama, maar een april mama. En ik hoop toch zoooo dat ons mannetje niet op 1 april geboren zal worden.

Liefs marielle

hey hey,

ja spannend, ik heb geen idee ik hoop dat de kleine man wat eerder komt aangezien ik uitgerekend ben op mijn dochtertjes verjaardag 10 maart dus 2 weken eerder zou wel heel leuk zijn maar ik ga dr maar niet vanuit.
Bij Nynke beviel ik in week 39.

liefs Zonnetje

Een gynacoloog meet in de eerste 12 weken de omtrek van het hoofdje enzo. kindjes groeien de eerste 12-13 weken nagenoeg gelijk. Daardoor kunnen ze redelijk precies de termijn berekenen, en daardoor ook je uitgerekende datum.

Ik ga er absoluut niet van uit dat het eerder gaat komen. Dan maak ik mezelf helemaal gek denk ik.
Geeeeen idee wie hier het eerste gaat bevallen. Je weet het immers ook maar nooit dat iemand 6 weken eerder dan verwacht gaat bevallen.
We zullen zien. Ik kan in ieder geval niet wachten tot de eerste berichten gaan komen. Maar voor nu alle baby's nog even blijven zitten aub!!

Mijn verloskundige dacht dat gup al wel in februari komt. Ze had zelf het vermoeden tussen de 36 en 37 weken. Ik moet het nog zien, al zou ik het totaal niet erg vinden, ben het al weken helemaal beu. Gelukkig dat gup al weken voorloopt op groei.
Ach ik zie het wel, ze komen toch pas als ze zelf willen.

Ik ben de 4e mrt uitgerekend en in mijn omgeving zeg ik. als ze ernaar vragen, altijd half maart. Ik ben tot 2x toe een week te laat bevallen, dus daar ga ik nu ook vanuit. Soms ben ik bang dat de kleine eerder komt, maar dat is alleen omdat ik er nog helemaal niet klaar voor ben.
De verwachting van de vk kan kloppen, maar ze kunnen het zo mis hebben!
Mijn dochter zou volgens de arts veel eerder komen en ze kwam echt een week te laat. Ben blij dat ik me er toen niets van aan getrokken heb. Wachten duurt anders zo lang!
Beebs moeten nu idd wel blijven zitten nog even, maar ik kijk ernaar uit dat de eerste meldingen van nieuw leven binnenkomen!
x Taraneh

Terug
Bovenaan