wie zal het eerst bevallen van ons?

Hi,

Misschien wordt ik ook wel een maartmama. Ik ben 20-22 of 23 februari uitgerekend, ligt er aan wie je het vraagt. Uiterlijk 9 maart zou dan de kleine geboren moeten worden.

De berekeningen hier zijn van de huisart, vk en later de gyn. Ze doen maar, de baby komt toch wanneer ze moet komen.

In ieder geval voor iedereen sterkte met de laatste loodjes!

gr. tamara.

ik ben ook heel benieuwd wie er eerst is!!!
ikzelf denk dat het februari wordt omdat ze over inleiden hebben gesproken..maar hou alle opties nog open!
kan nog altijd tot half maart worden.

@kleutermama, ik ook pas de 30e hoor! In 1e instantie pas 4 april, maar volgens mijn eigen berekeningen kán dat gewoon niet en de vk is het met me eens, haha!
Heel lang heb ik zelfs het gevoel gehad dat ik 4 weken verder ben...
We wachten af! De beebie komt er toch een keer uit, haha!

liefsss

ik ben 10 maart uitgerekend maar denk dat het eerder komt.
Quinten was een dikke dag eerder en vermoedt dat deze ook eerder komt.
mag van mij ook hoor.
zolang het maar niet op 22 feb komt dan is Quinten nl jarig.

groetjes

Ik ben de 28e pas uitgerekend, maar het zal wel weer april worden. Eerste twee kids alle bei 42 weken :s
Ik hooop ergens dat ik ga bevallen op de nacht dat de klok gaat draaien, geen idee wanneer dat valt maar dat lijkt me wel geinig ;)

mmmmmmm, laat ik nou al wéken 28 maart in mijn hoofd hebben en ik krijg het er níet meer uit! Zou wel lachen zijn, ben je ineens een uur verder, haha! Als je nou precies op die tijd zou bevallen dat klok vooruit gaat, welke tijd zullen ze dan nemen, haha!!!

Terug
Bovenaan