De titel zegt het al ik zie echt als een berg tegen de bevalling op.
Bij mijn dochter duurde het 29 uur maar dat was allemaal goed te doen.
Maar bij m'n zoon duurde het nog geen 2,5 uur.
En heb toen echt ruzie gehad met de vk.
Ze nam me niet serieus en begreep me niet.
En maar volhouden ik weet wat je voelt, nou dat wist ze niet want zelf heeft ze geen kids.
Ook allemaal kleine rare dingen ik wilde een shirt aan (kwam onder de douche vandaan) dat mocht niet. dit vond ik helemaal niet prettig ze behandelde me echt als een beest grrr wordt weer boos als ik eraan denk.
En ook nog, later hoorde ik van de kraamverzorgster dat ze beneden had gezegd let maar op zie heel de nacht m'n nest weer niet want dit gaat nog heel lang duren.
Ik moest dus "lekker"gaan douche met pers drang achteraf had ik al 10 cm.
dus ik heb nog geen 3 min onder de douche gestaan.
Al met al heb ik dus echt een rot ervaring en zie nu als een berg tegen de bevalling op.
pffffff
Het duurt gelukkig nog een week of 24.
Bij mijn dochter duurde het 29 uur maar dat was allemaal goed te doen.
Maar bij m'n zoon duurde het nog geen 2,5 uur.
En heb toen echt ruzie gehad met de vk.
Ze nam me niet serieus en begreep me niet.
En maar volhouden ik weet wat je voelt, nou dat wist ze niet want zelf heeft ze geen kids.
Ook allemaal kleine rare dingen ik wilde een shirt aan (kwam onder de douche vandaan) dat mocht niet. dit vond ik helemaal niet prettig ze behandelde me echt als een beest grrr wordt weer boos als ik eraan denk.
En ook nog, later hoorde ik van de kraamverzorgster dat ze beneden had gezegd let maar op zie heel de nacht m'n nest weer niet want dit gaat nog heel lang duren.
Ik moest dus "lekker"gaan douche met pers drang achteraf had ik al 10 cm.
dus ik heb nog geen 3 min onder de douche gestaan.
Al met al heb ik dus echt een rot ervaring en zie nu als een berg tegen de bevalling op.
pffffff
Het duurt gelukkig nog een week of 24.