Wie zijn er allemaal bezig voor de tweede?

Hoi!

Van mij weet je het eigenlijk wel, maar ik schrijf het toch nog een keer....
Wij hebben al een zoontje van 6 maanden oud, Stef . We zijn deze maand
weer voor het echie aan het "klussen" (haha leuk om weer terug te zijn!)
voor een tweede.. Hopen dat het deze keer geen jaar gaat duren...

Liefs Annet

Hallo allemaal,

Ook wij zijn bezig voor een broertje of zusje voor Sanne,
Ze is nu 13 mnd,beginnen aan ronde 3.
Hopen dat het geen twee jaar duurt,zoals bij Sanne.
Iedereen heel veel succes.

Groetjes Cindy

Hallo,

Wij zijn ook bezig voor de tweede. Ons zoontje is drie jaar.
Ik ben sinds januari gestopt met de pil en heb al een regelmatige ongesteldheid tot nu toe.
We willen pas voor het echie beginnen zo eind mei ongeveer. Dit vanwege de uitgerekende datum. Volgend jaar vanaf februari is het bij ons weer wat rustiger, dus vandaar.

Bij mijn zoontje was het vorige keer met één keer klussen raak. Maar dat was wel onverwacht. Ik ben benieuwd hoelang het deze keer zal duren. Ik hoop niet te lang.

Succes iedereen!
Groetjes Gerrie.

Hoi,

Wij willen ook graag een 2e kindje.
Hebben een zoontje van aug. 2004.
Zijn sinds juli 2006 bezig voor een brusje.
Helaas gaat het niet echt lekker, inmiddels al 2 miskramen gehad.
Maar goed, het licht staat weer op groen, dus we gaan er weer voor.
Mijn NOD is 14 maart, dus wie weet...

Succes allemaal,

Groetjes Jaikke

hallo

wij hebben al een zoontje remco van 18 maanden maar toen remco 5 maanden was toen zijn we al weer begonnen dus we zijn alweer 13 maanden bezig maar het vlot niet zo maar ik moet zeggen dat het bij de eerste ook niet snel ging toen ik mijn vriend leede kennen 5 1/2 jaar geleden toen gebruikte ik al geen pil want ik kan er niet tegen en   de condoom ook niet ik heb alle soorten geprobeert maar toen na 3 jaar zijn we samen gaan wonen en toen we 5 maanden op ons eigen zaten toen was ik zwanger dus bij mij gaat het niet zo snel

veel liefs   gretske

Wij zijn ook bezig voor een tweede Daan is van december 2004 dus is nu ruim 2.
Wij gaan inmiddels naar ronde 13 denk ik ik zit nu namelijk op de duivels te wachten.

Liefs saskia

Hoe ging bij jullie de keuze voor een tweede?
Makkelijk, moeilijk?
Veel denken, afwegen of is het gewoon af gegaan op gevoel?

Ben ik nu eens benieuwd naar!
Groetjes Gerrie.

Hoi

Wij gaan vanaf deze maand voor een tweede. mijn spiraaltje wordt donderdag eruit gehaald, en ik ben al druk bezig met foliumzuur slikken. Onze dochter wordt 2 april   alweer 1 jaar. Ze is wel prematuur geboren, 12 weken te vroeg, dus ze is eigenlijk kwa ontwikkeling 8,5 maand. Met haar was het in de tweede ronde raak, ik verwacht dat het nu wat langer gaat duren omdat ik ook een keizersnee heb gehad

groetjes geke

Terug
Bovenaan