Wie zijn er bezig met hun eerste kindje?

A

Anoniem

Guest
Ik zie steeds alleen maar vrouwen die voor hun 2e of 3e of zelfs 4e bezig zijn, maar de eerst blijft toch speciaal! Graag zou ik met vrouwen willen kletsen die ook bezig zijn voor hun 1e kindje om ervaringen uit te wisselen.

Ik en mijn man zijn getrouwd en gaan voor ons 1e kindje, we zijn nu bij ronde 4 en ga a.s. zondag een vroege test doen. Ben erg benieuwd!

Liefs Victory

hoii..
Dat is best spannend!!
Ik hoop dat je zwanger bent.
Ben je ook met de pil gestopt??
Aangezien je nu al bij ronde 4 bent.
Mijn vriend en ik willen ook een kindje.
Ik ben 15 Januari gestopt met de pil.
Afgelopen week was ik ongesteld.
En nu is het dus afwachten..

hoi vic

wij zijn ook bezig voor de eerste!
ik ben eind juni gestopt met de pil, zijn dus al een hele poos bezig, maar mijn cyclus is niet goed en loop daarom ook bij de gyn.

heb net ook een reactie gegeven bij je andere bericht over schijnzwangerschap!
ik kijk niet zo heel vaak op deze site zo af en toe een keer want wil er niet teveel mee bezig zijn.

liefs bello

hai

mag ik ff inhaken op de eerste blijft speciaal, dat is elke zwangerschap! ik heb zelfs de 2e specialer ervaren dan de eerste! omdat je weet wat je te wachten staat en je er op mijn manier meer van kan genieten omdat je precies weet wat er allemaal staat te gebeuren.

het is en blijft speciaal de eerste maar de 2e, 3e ,4e niets minder hoor!!!!

hoop voor jullie dat jullie snel goed nieuws mogen hebben! succes

liefs

Hallo!

Wij gaan ook voor ons eerste kindje! Ben in december gestopt met de pil en inmiddels al 6 dagen overtijd. Helaas al 2x negatief getest, dus nu beetje afwachten in deze onzekere dagen. Maar wel erg spannend allemaal :D

wij zijn dus bij ronde 13!! Geluksgetal, toch???
ik heb me net voorgesteld onder petite,..

HOi,

wij gaan ook voor ons eerste kindje. Mijn cyclus is elke maand anders, dus lastig te weten wanneer ik over tijd ben. Ik ben nu inde vierde week dus eind volgende week zou ik een testje kunnen doen.

succes allemaal

Terug
Bovenaan