Wie zijn er bezig met hun eerste kindje?

Hoihoi,
Wij gaan ook voor de eerste. Wij zijn 12 juni 2009 getrouwd en in december gestopt met de pil. We zijn nu bezig in ronde twee.
Allemaal spannend.
Onze auto had het bijna begeven en we hadden al veel reparatie gehad, dus we hebben besloten hem in te ruilen.... aankomende vrijdag kunnen we onze nieuwe auto ophalen (een ford focus station). De auto is er dus al, nu de rest nog, haha...

Maarre in ieder geval succes allemaal en hopelijk wordt 2010 het jaar :)

Groetjes Rianne

Hey!

Ook wij gaan voor ons eerste kindje en zitten inmiddels alweer in ronde 7.
Proberen het deze keer eens met ovulatietesten....

Heel veel succes, dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden :) !

Liefs Star

Hi,

Wij gaan ook voor ons eerste kindje. Ben vorig jaar juli gestopt met de pil. Had mijn Nod afgelopen zondag en maandaag ben ik ongi geworden. Ik zit nu in ronde 7 en begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden. Ik weet dat je een jaar uit moet trekken, maar de meeste mensen die ik ken en op dit forum zie zijn in korter dan een jaar zwanger. Mijn man is gelukkiger positiever, dus die helpt me altijd wel weer over mijn verdriet heen.

@Victory
Hopelijk heb je een positieve test.

Anjuli

Hoi!
Wij gaan ook voor ons eerste kindje. We zijn sinds mei vorig jaar bezig en lopen inmiddels bij de fertiliteitsarts omdat ik PCOS heb en mijn eisprong dus niet goed is. Hopelijk is 2010 wel een vruchtbaar jaar voor ons!

Spannend die vroege test, hoop dat je positief test!

Groetjes,
Daffy

hay hay

Wij gaan ook voor ons eerste kindje, ben in december gestopt met de pil en nu dus voor de tweede ronde. Vandaag te horen mijn vaste aanstelling voor onbepaalde tijd geregeld is, dus....laat maar komen. Vorig jaar hebben wij een huisje gekocht.

Iedereen heel veel succes.

Monique

Ik ben in december gestopt met de pil. Wij gaan pas eind februari starten voor een kindje omdat we eerst nog op vakantie gaan.

Het valt me op dat best veel meiden al heel wat rondjes bezig zijn voor een kindje. Hopelijk zijn jullie allemaal snel zwanger

Liefs

hallo

wij zijn ook bezig met de 1e. net 1e ronde gehad, helaas nog geen positieve test, maar ach we zijn ook nog maar net begonnen

Ik heb bij mijn eerste ronde net een ovulatietest gedaan. Die is vandaag negatief..Dus ben benieuwd hoe die morgen is:)

Terug
Bovenaan