Wie zijn er hier weer zwanger???

hoi,

Was even het overzicht kwijt van de dames die weer zwanger zijn. Was benieuwd hoe ver jullie zijn en hoe het met jullie gaat. Hoe reageert de andere spruit erop?

Zelf ben ik 36,5 week zwanger en het gaat op zich heel goed maar ik ben wel echt vreselijk moe. Dan is Stijn af en toe bijna te veel. Gelukkig is hij vandaag lekker een paar uurtjes bij oma, kan ik even bijtanken, heerlijk!!

Hij snapt het concept baby absoluut niet, maar als ik vraag waar is de baby trekt hij mijn trui omhoog en gaat aan mijn navel zitten, dus hij weet wel iets.

Carina

ja Dani snapt het volgens mij wel,
Kben nu 15weken en 1 dag zwanger en me buik begint nu aardig te groeien,
Het woord baby buik roept hij heledagen door en trekt dan mn trui omhoog,en geeft dan een kroel,kusje of doet lekker porren in me buik.. als er een baby op tv te zien is roept ie aaah baby!..
Bij papa begint het nu ook te komen.. trui omhoog? Baby?? Maar dan moeten we keihard lachen op de manier hoe hij dat doet.. tis echt een schatje!
En ja? of ik me zwanger voel, de 1e 3maanden wel. maar heb ik soms wel van? ben k wel echt zwanger haha.. Bij Dani had ik nergens geen last van.. van begin tot eind niet..

Veel liefs,
Manuela

Hoi!

Ook ik ben weer zwanger van de tweede en alhoewel ik al een tijdje meeklets, heb ik mij niet eens behoorlijk voorgesteld.
Maar goed, beter laat dan nooit. In nov. '06 is onze dochter Fiene geboren en inmiddels in blijde verwachting van de tweede, ruim 16 weken. Uiterekend op 17 augustus 2008.
Aangezien ik in eerste instantie dacht dat ik nog ongesteld was (vrij lichte bloedingen), kwamen we er pas met 9 weken achter dat ik zwanger was. Vrij snel op de echo ivm. bloedingen en ik niet wist hoe ver ik was, toen ik al 11 weken ver was. Lekker al na de gevaren zone. Afgezien van moeheid en enorme trek in snoep, chocolade en chips, verder geen kwalen. Voel het nu af en toe gezellig schoppen.
Woon in het West-frieselandschap (dus niet in Friesland) en verder vind ik dit forum erg gezellig!
Iedereen succes met de zwangerschap!

Groetjes Mamajo.

Hier nog een. Ik ben nu 17 weken alweer. Gaat snel. Mijn dochter is 14 maanden en snapt er natuurlijk nog geen bal van. Uitleggen wordt denk ik lastig. Ze zal het toch moeten ondergaan.
Ik geniet wel heel erg van deze zwangerschap en het geschop in mijn buik is heerlijk.

Jahoor, hier nog 1!
Ik ben nu 14wk4dg zwanger van de tweede. Na 8 weken vreselijke vermoeidheid en misselijkheid voel ik me nu een stuk beter en fitter. Als het net zo gaat als bij Lara komt nu de periode van heerlijk veel energie! Echt genieten dus...
Lara heeft nog niks door, maar wie weet als m'n buik groter groeit dat ze uiteindelijk een link kan gaan leggen. We zien wel! We betrekken haar er gewoon lekker bij (mee naar de echo en vk enzo).

Jacoline.

hey
ik ben nu 17 wken en 4 dagen zwanger mijn zoontje van 14 maanden snapt het niet maar als ik zeg waar is de baby dan wijst hij wel naar mijn buik maar snappen is een groot woord
groetjes

Poeh de tijd vliegt, ben alweer 28 wkn zwanger van ons 2e dochtertje!
Als het goed is mogen we eind mei weer een kleintje in onze armen sluiten! Heerlijk!
Aiméely (16mnd) vindt het allemaal erg interessant, vanaf het moment dat mn buik begon te groeien moest ze elke dag de baby (buik!) kussen en knuffelen (smelt, smelt!). Als ze klaar is daarmee trekt ze mn shirt omlaag en zegt ze sssttt! met dr vingertje voor dr mondje!
Ik neem haar ook bewust mee met nieuwe kleertjes kopen, kamertje en spulletjes uitzoeken, naar de VK en dat vindt ze allemaal erg interessant!
Ik kan als ik moe ben wel wat minder van dr hebben maar ik probeer hier wel heel erg op te letten en met haar hetzelfde om te blijven gaan als ik al deed, er komt een kindje bij en ik wil niet dat zij het gevoel krijgt dat zij dan plaats moet maken... Tuurlijk wordt het anders met 2 kleintjes en zullen ze moeten leren om op hun beurt te wachten maar dat gaat allemaal helemaal goed komen!
Ik breng haar dus ook niet weg omdat ik moe ben, die rust pak ik wel als mijn man weer thuis is of als zij slaapt.

Geniet allemaal van je zwangerschap!

Liefs L81

Hallo!!!!

Ik ben nu 11w4d zwanger van de derde. Billy van 15mnd snapt t denk ik nog niet echt...
Ioannis van net 3 jaar probeert hem te vertellen, mama heeft een baby in de buik.
Ik zit nog in de vermoeide fase, maar t is al iets beter.
Ik ben 21 september uitgerekend. Nog even en ik moet weer aan t werk, begint t seizoen. Beide kids naar de kdv..... Uit met de 'winterpret'....
Groetjes, Priscilla

Terug
Bovenaan