Wie zijn er hier weer zwanger???

Ik alweer 22 weken. Erikjan is r niet mee bezig, bijna 16 maanden. Is wel druk met baby, maar echt alles is baby, hij ook als hij in de spiegel kijkt, dus nee, hij begrijpt niet dat mama een baby krijgt.

Janine

Hoi,

wij zijn alweer 25 weken zwanger van de tweede. We krijgen weer een zoon. De oudste 'weet' dat de baby bij mij in de buik zit. Af en toe aaien en kusjes geven.

We zijn nu druk met het maken van een nieuwe kamer voor de oudste zodat de babykamer zo kan blijven.

Moet zeggen dat ik het heel anders vindt, zwanger van een tweede. Soms als ik in bed lig wrijf ik over mijn (inmiddels enorme) buik en besef me dat ik naast moeder, vrouw, 'huishoudster', werknemer ook nog zwanger ben.....

Geniet er nog van allemaal, voor we het weten liggen we weer in het kraambed!

HOI,
Ook ik verwacht weer zo'n lekker wondertje ben vandaag precies 12 weken en het buikie
komt al goed naar voren terwijl ik dat bij ALEC pas bij week 18 had dus het is toch waar dat het allemaal wat sneller groeit nu.
Ik vind het trouwens wel pittig hoor met zo'n drukke dreumes erbij ik namelijk nog steeds vreselijk moe maar wel heel gelukkig.

Groetjes BO.

Hallo,
Ik ben inmiddels 12 weken zwanger van nummer  2 (uitgerekend op 18 september). Tessa (17 maanden) snapt het nu nog niet. Maar we zijn al wel begonnen met voorlezen uit het Nijntje boekje 'kleine Pluis'. Ook gaan we langzaam aan beginnen met het opknappen van haar nieuwe kamer.
Ik merk wel dat ik me minder zwanger voel dan de eerste keer. Ondanks dat ik dit keer misselijk ben geweest (bij de eerste niet) en erg moe ben. Mijn buikje begint al aardig te groeien, dus het is echt zo!

Groeten, Petra

Ook hier een zwangere, hoewel... al bijna niet meer.

Ik heb een zoontje van 15,5 mnd en ben nu 37w5d en het kan ieder moment komen. Heb zelfs al een valse start gehad, en ga komende dinsdag (38w2d) gestript worden.
Hoop dat dat niet meer nodig is, maar ga er niet vanuit.

Iedereen die zwanger is, geniet ervan! Ook al is het soms best zwaar met zo'n hummeltje van 1,5 dat er al rond loopt.

Groetjes Liesje

Hoi,
Ik ben niet zwanger maar wil jullie allemaal feliciteren met jullie zwangerschap !! geniet ervan !!
En liesje heel veel succes dinsdag. Nog effies en je heb weer een mooi wondertje in je armen.

liefs

Ik ben inmiddels al weer 20 weken zwanger van onze 2e, sinds vandaag weten we dat we weer een zoon krijgen dus straks 2 van die boeven hier over de vloer. Dit is tevens ons laatste kindje dus ik probeer zoveel mogelijk te genieten van deze zwangerschap.

Groetjes,

Puk

Ik wil ook iedereen feliciteren met hun zwangerschap. Ik hoop dat jullie kunnen genieten van deze zwangerschap en dat iedereen straks een gezond kindje in hun armen kan houden.

Ik hou het bij twee kinderen (althans zo denk ik er nu over),

Liefs Femke

Terug
Bovenaan