Wie zijn er nog????

Hallo,

Volgens mij is ons clubje redelijk uitgedund, jammer! Maar wie zijn er nog wel allemaal???

Ik dus, Cmkunst oftewel Carina mv Stijn ( 25-11-2006) en Jojanneke ( 5-4-2008)

Groeten Carina

Ikke ook! Vlindertjes, tja nog altijd op de een of andere manier niet mijn echte naam bekend gemaakt hier. Maar bij deze: Ansje, mama van Elsa en uitgerekend op 28 april 2009 van ons 2de kindje!

Ikke ben er ook nog!!!
Mama van Lara (30-11-06) en inmiddels ook van Mika (04-09-2008). Ik merk wel dat nu Lara wat ouder is ik gewoon ook minder vragen/onzekerheden heb. Toen ze nog een kleine baby en dreumes was ging de ontwikkeling en groei ook veel sneller.
En ja, ze gunt me ook weinig rust om even achter de computer te kruipen! :)

Maar ik check nog wel ff regelmatig of er nog iets leuks te doen is hier. Sowieso omdat ik ook bij de zomer2008 moeders zit, nu Mika geboren is.

Blijf schrijven/lezen, meiden!

Jacoline.

ik ben er nog! Ik kijk nog vaak op het forum, maar er wordt niet zoveel meer geschreven. We hebben inmiddels niet meer zulke dringende vragen zoals vroeger denk ik!
Jasmijn is nu  2 jaar en 2 maanden. Ik ben inmiddels alweer bijna 36 weken zwanger.
Jasmijn is met 37 weken en een dag geboren dus ik ben benieuwd, Ik hoop zo dat het weer en beetje opschiet. Ik moet er niet aan denken dat het ook nog met 42 weken kan!
Mijn buik zit me al behoorlijk in de weg en het is zwaar met zo'n kleine peuter in huis en een man die vaak pas laat thuis is.
En ik ben al ontzetend nieuwsgierig naar de baby!

groeten Elke

@Elke; wat spannend! Ik duim voor je dat je inderdaad niet tot 42 weken hoeft door te lopen. Onze zoon Mika is 4 september geboren en ik herinner me die laatste zware weken nog goed; je kan niet meer lekker staan, lopen, zitten en liggen. En met zo'n peuter erbij; ja, inderdaad heavy! Succes met de bevalling en laat 't hier ff weten he?  

Terug
Bovenaan