Wie zijn er nog????

Ook ik ben er nog, alhoewel ik niet heel veel reageerde. Zal zo even een nieuwe topic openen over zindelijkheid.

Gr. mamajo, mv Fiene (7-11-06) en Jasmijn (20-08-2008)

Hier Puk, mama van Justin 13-11-2006 en Thijmen 30-07-2008! Ik lees ook nog regelmatig mee hoor maar van reageren komt weinig terecht want ik ren me een slag in de rondte met 2 van die kleintjes! Ik mis ook wel een aantal mensen zoals bijvoorbeeld Sil27  die toch ook fanatiek op het forum was.  Misschien wordt het tijd om weer eens leuke topics in de groep te gooien en komen de forumgangsters weer langzaam terug? Ik zou het toch wel leuk vinden hoe het verder met de najaar 2006 mama's gaat.

Groetjes,

Puk

Hoi ik (Lia) ben er ook nog, mama van Bas 24-11-2006 en Tess van 08-08-2008. Ik lees nog wel geregeld op dit forum, maar ik zit ook op het zomer 2008 forum en verder ook nog erg druk met thuis, werken en thuis en werken en ohja sporten ergens ofzo, hihi.
Dus ik ben er nog wel hoor, maar niet zo actief meer, sorry.

Groetjes Lia

Hallo,
Ik kijk hier ook nog minstens een paar keer per week, maar lees meer dan dat ik reageer.
Het komt bij mij inderdaad doordat ik niet meer zulke vragen heb als in het begin. Wat was ik toen dankbaar voor dit forum...!!
Maar dat neemt niet weg dat ik het nu nog wel gezellig vind om mee te lezen en ik zal m'n leven proberen te beteren en ook proberen wat vaker te reageren.
O ja, ik ben de mama van Naomi, die gisteren 2 jaar is geworden.

Groeten,
Wilmi

Hier nog iemand die altijd mee leest en af en toe reageert. Onze dochter is 22 december alweer 2 geworden. In het begin was het forum heel fijn je komt veel herkenbare dingen tegen en was het fijn om te weten dat iedereen tegen dezelfde dingen aan liep. Nu vind ik het vooral leuk om te lezen en zo af en toe fijn om te zien dat andere hetzelfde meemaken.

Groetjes

Zo eindelijk kan ik weer reageren..

Ik ben er dus ook nog

Mama van Chelsey van 27-11-2006. En nu zwanger van de 2e uitgerekend 7 juni 2009, dus zit een beetje op zwanger forum en hang hier wat rond..

Groetjes Claudia

Terug
Bovenaan