Wie zijn er ook vanaf juli bezig...?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik wordt volgende maand 24 jaar en ik en mijn vriend (29 jaar) hebben een relatie van vijf jaar. We wonen daarvan vier jaar samen. Wij zijn nu vanaf juli bezig om een kindje te krijgen...
Rond die tijd zijn er ook (toevallig) twee vriendinnen ook gestopt met de pil waarvan er eentje gelijk na de eerste keer zwanger was en de tweede iets van een maand later. Mwaah van de tweede hoorde ik het van de week en toen heb ik toch even hard moeten brullen hoor. Wij zijn natuurlijk al even bezig en ik vond het toch wel erg zuur om te horen dat het bij hun toch wel snel raak was. Ik ben toen maar eens gaan surfen op internet en kwam al vrij snel op deze site waar ik jullie trof...met al jullie verhalen die vreselijk veel lijken op die van mij/ons. Wat je voelt als je iemand met een dikke buik ziet lopen, kinderkleertjes ziet, je dingen inbeeldt....ben ik nou misselijk zou het dan toch nu wel raak zijn... Jullie herkennen dit vast wel denk ik. Gevoelig tepels, echt hevig ongesteldheid (helaas), opgeblazen buik en ik krijg last van puistjes....nooooooit gehad!! En dan ben ik nog niet eens zwanger waaahh! Nee echt niet wat ik ben 1 januari onges. geworden. We houden de moed erin....en jullie ook hoor die druk bezig zijn. Want gelukkig ben ik niet de enige die deze gevoelens hebben. Leuk ook om te lezen dat er meer meiden zijn van mijn leeftijd.

Ik zal echt vaker deze site checken....succes iedereen!!

Liefs firstmummy

Hoi Firstmummy, het is heel herkenbaar. Ook een schoonzus die snel zwanger zijn en vriendinnen die na een maandje of 3 zwanger zijn. Maar dan lees je op het forum dat je niet alleen bent en dan is het soms fijn omdat gevoel even van je af te schrijven. In juli heb ik ook de laatste pil geslikt, dat lijkt alweer heel lang geleden. Maar een nieuw jaar, dus nieuwe kansen en daar gaan we voor!!!                                                                       Liefs Lientje
Ps had ook gereageerd op je stukje van 4 januari nod.

hoi,

heel herkenbaar!!
het lijkt wel of er opeens overal zwangere vrouwen, moeders met kinderwagens rondlopen. Voor hen natuurlijk erg leuk, maar voor mij toch wel een beetje moeilijk! ook wij willen heel graag een kindje. ben 31 december ongi geworden, dus deze maand nieuwe kans...gelukkig kunnen we elkaar hier moed inpraten!!

groetjes Espritxx

Hallo!!

Nou hier zeker ook heel herkenbaar. Ik werk zelf met kinderen en vind het dan nog wel eens moeilijk hoor als je de ouders met hun kinderen bezig ziet. Wij zijn ook al vanaf eind juni bezig en inderdaad wil het ook nog niet zo lukken. Vooral met de kerst vond ik het zeer teleurstellend. (Wist net voor de kerst dat het deze keer ook weer niet raak was).
Maar we houden goede moed. Iedereen veel succes weer!!

Liefs Marian

Hai, helemaal mee eens hoor, wij zijn vanaf mei bezig en zien ook de ene na de andere zwanger worden. Heel frustrerend. En vooral omdat we pas 24 zijn, dan denk je nog "ja als je nou 35 bent kan ik me nog voorstellen dat het lang duurt maar ik ben toch nog jong..." Maar het is en blijft een wonder.

Succes!
Olivia

hoi,

inderdaad...ik ben 25 en dan denk je toch wel bij jezelf dat het snel gaat lukken...
heb vorige week het boek "ik wil zwanger worden"gehaald...vol met nuttige tips..haha..
ik werk ook met kinderen (juf) en das inderdaad wel eens moeilijk..

groetjes

Hoi Hoi,

ook ik ben gestopt met de pil eind juli. na 13 jaar geslikt te hebben
denk ik wel dat álles ´nog uit je lichaam moet.
irri ja dat we nu zoveel zwangeren om ons heen zien!! of achter de wandelwagen..
maar hopen dat wij zo gauw mogen lopen.
het is en blijft een GROOT WONDER!! zwanger mogen worden.
en na 9 maanden je kindje vast houden.
ik heb 9 jan. mijn nod.... afwachten weer...

voor iedereen heel veel succes!!!!

dat 2007 een bijzonder jaar mag worden!!!

Liefs, Bianca

Hoi

Ik ben afgelopen augustus met de pil gestopt en ook nog niet zwanger.
Ik hoop iedere maand maar weer dat het raak is.
Maar ik heb nu pas het gevoel dat ik 'ontpilt' ben, dus wie weet gaat het nu wat sneller.
Maar het blijft natuurlijk een wonder met iedere maand een hele kleine kans dat het raak is..
Groetjes Marjolein

Terug
Bovenaan