Wie zijn er ook vanaf juli bezig...?

Hoi hoi

Ik ben ook sinds juli gestopt en herken jullie verhalen zo erg!
Gisteren gehoord van de werkster dat ze zwanger is en dat het gelijk raak was, hmm.
Ik kon wel janken !!

Maar ja we gaan maar gewoon lekker door met klussen en we zullen moeten afwachten!

Ben erg blij met het forum om steun te vinden en mn ei (hihi) kwijt te kunnen.

Liefs Jessy

Gelukkig hebben we elkaar! Het lijkt inderdaad wel heel oneerlijk ja. Goede vriendin van mij was ook meteen zwanger, zij weet als enige dat ik dat ook graag wil. Best prettig als je naast deze site bij iemand terecht kan. Maar zij voelt natuurlijk niet wat ik voel als je steeds weer ongesteld wordt.
10 Januari mijn NOD, even afwachten dus. Alhoewel ik het gevoel heb dat er nog steeds niets is. Misschien toch ook maar eens een ovulatietest kopen. Maar klussen omdat het moet staat me een beetje tegen. Ook al is het voor een heel goed doel..!
Succes allemaal!

xx Daantje

Vandaag 1 dag te vroeg  en had daar een behoorlijke dip van ! Gaat het allemaal wel lukken? Ik  ben af en toe bang  van niet. Mijn mannetje is vroeger geopereerd aan een zware liesbreuk. We zijn nu een half jaar verder, ik weet dat sommigen dit zien als een beginfase, maar het voelt als of we al heel lang bezig zijn... We gaan gewoon weer verder, maar ik voel me momenteel niet toppie... Liefs Lientje

Terug
Bovenaan